صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 03
کد خبر: ۹۴۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای کمک محسن چاووشی به نیازمندان چیست؟

مجموع کمک‌های مردمی که محسن چاووشی برای آزادی زندانیان محکوم به اعدام جمع‌آوری کرده از مرز ۲۰ میلیارد تومان گذشت. او تاکنون برای آزادی بسیاری از زندانیان و هزینه درمان ده‌ها بیمار با کمک هوادرانش پول جمع‌آوری کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر چند سالی می‌شود که محسن چاووشی، خواننده پاپ برای کمک به نیازمندان و یا آزاد کردن زندانی‌ها و نجات آنها از اعدام پول جمع‌آوری می‌کند.

 

حالا بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه هنر در توییتر خود نوشته: «مجموع کمک‌های مردمی که محسن چاووشی برای آزادی زندانیان محکوم به اعدام جمع‌آوری کرده از مرز ۲۰ میلیارد تومان گذشت.»

 

آنطور که روزنامه هفت صبح گزارش داده او در سال ۹۹ موفق به آزاد کردن ۳۲۰ زندانی، نجات ۵۰ اعدامی و جمع‌آوری هزینه درمان ۱۱۰ فرد مبتلا به بیماری‌های سخت شده است.

 

حساب کاربری بسیاری از هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی بین چند صد هزار تا چند میلیون نفر فالوور دارد. برخی از هنرمندان از صفحات مجازی خود برای فعالیت‌های غیرهنری هم استفاده می‌کنند. یکی مثل هدیه تهرانی برای فعالیت‌های محیط زیستی و یکی مثل چاووشی برای کمک به نیازمندان.

 

محسن چاووشی با بیش از ۳ میلیون نفر فالوور در اینستاگرام و ۵۴ هزار نفر در توییتر از این ظرفیت برای کمک به نیازمندان استفاده می‌کند.

او نه تنها به زندانیان و محکومان به اعدام، بلکه برای هزینه درمانی بیماران نیز اقدام کرده است. مرداد ماه سال ۹۹ بود که محسن چاووشی از هواداران خود درخواست هدیه تولد کرد. اما چه هدیه‌ای؟ او برای هدیه تولد خود در خواست کرد که با همکاری هم دیه یک محکوم به اعدام را جمع کنند./تجارت نیوز

برچسب ها
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن صالحی
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
من یک بیمار هستم تا کنون صدوچهار بار عمل جراحی شدم اخبار نشان داده اما خیلی دایرکت آقای چاوشی پیام دادم اما جواب ندادن باید چیکار کنم پارتی ندارم تو اینترنت سرج کنید التماس دعا جوان سبزواری حسن صالحی