صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۲۷
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 08
کد خبر: ۹۴۶۶۶

کاهش دما هوا در استان‌های شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در استا‌ن‌های شمالی کشور، خراسان رضوی و خراسان شمالی، وزش باد شدید همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه تا روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت، گفت: همچنین در  استان های شمالی، ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید موقتی همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر در این مدت مواج است.

ضیائیان توضیح داد:در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در سه روز آینده در بعد از ظهر افزایش ابر بارش پراکنده گاهی رعدو برق دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در ۵ روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است.

ضیائیان تاکید کرد: همچنین در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، تهران ،البرز، قزوین و سمنان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است .بیشترین دمای تهران به ۳۹ درجه و کمترین آن به  ۲۲ درجه می رسد. همچنین فردا بیشترین دمای اهواز ۵۰ درجه و کمترین آن ۳۳ درجه خواهد بود./باشگاه خبرنگاران

نظر شما