صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 27
کد خبر: ۹۵۹۳

برای رسمی شدن باید همه در آزمون استخدامی شرکت کنند

رئیس سازمان استخدامی‌ اظهار داشت: نیروهای انسانی که جذب دولت می‌شوند باید از عالی‌ترین سطح دانش ممکن برخوردار باشند.

به گزارش راهبرد معاصر ،رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور گفت: چیزی به نام تبدیل وضعیت قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد زیرا باید برای استخدام رسمی شدن در دولت برابر قوانین همه افراد در آزمون برابر شرکت کنند.

 

جمشید انصاری صبح امروز در نشستی که در سازمان برنامه و بودجه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای انسانی که جذب دولت می‌شوند باید از عالی‌ترین سطح دانش ممکن برخوردار باشند.

 

معاون رئیس‌جمهور افزود: چیزی به نام تبدیل وضعیت قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد زیرا باید برای استخدام رسمی شدن در دولت برابر قوانین همه افراد در آزمون برابر شرکت کنند.

 

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور با بیان اینکه نهادهای اجرایی نباید جایی برای آموزش و فراگیری علم باشد بلکه باید اقدامات در راستای به روز شدن اطلاعات و مطالب علمی انجام دهند، عنوان کرد: ما حمایت خود را برای تامین نیروی انسانی این استان انجام می‌دهیم.

 

وی با بیان اینکه نظام‌های مدیریتی باید با توجه به شرایط و فعالیت‌های مدیریتی خاص باشند، بیان کرد: سال جاری و سال آینده سخت‌ترین دوران مدیریتی کشور است که باید با ابتکار مدیریتی این شرایط را سهل کنیم زیرا اگر این کار صورت نگیرد سخت ترین شرایط ممکن را خواهیم داشت.

 

انصاری با بیان اینکه باید امکانات موجود را ساماندهی درست کنیم، گفت: با مطالعه امکانات موجود و هدف‌هایی که در سر داریم می‌توانیم شرایط و بحران‌ها را مدیریت و شرایط را بهبود بخشیم.

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها باید بیش از پیش ارتقاء یابند و نیروهایی را جذب کنند تا سبب پیشرفت شرایط باشند، خاطرنشان کرد: در بخش سازمان برنامه و بودجه در نهایت به این نتیجه رسیدیم که عادت مداخله در مسائل ریز دستگاه‌ها سبب مشکل شده است.

 

وی ادامه داد: با مستقل شدن ما در شرایط حاضر اقدامات انجام شده در جهت تسهیل‌گری است و باید اقداماتی را انجام دهیم تا دستگاه‌های اجرایی استان ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: