صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 25
کد خبر: ۹۶۵۴۳

زمان اجرای طرح ترافیک تهران مرداد 1400

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به تعطیلی 6 روزه پایتخت و تغییر ساعات طرح ترافیک در این ایام گفت :زمان اجرای طرح ترافیک از فردا دوشنبه چهارم مرداد خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از رصد سرعت ها و ترافیک شهر تهران از طریق سامانه ها و دوربین های نظارتی شهر تهران خبرد داد. زمان اجرای طرح ترافیک تهران از فردا دوشنبه جهارم مرداد ماه از ساعت 8:30 تا 16 می باشد . به طور معمول 2 طرح « ترافیک » و «کنترل آلودگی هوا » یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود. 

 

زمان اجرای طرح ترافیک تهران مرداد 1400

 
سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:برخی رانندگان با توجه به خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت غیر مجاز می‌کنند که این تخلفات از دید پلیس چه به صورت محسوس و نامحسوس و از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک دور نخواهند ماند.

رنجبر ضمن تشکر از شهروندان بخاطر رعایت و مدیریت ترافیک در این چند روزه تعطیلات گفت: شهروندان در این مدت تعطیلات شش روزه به خوبی تردد‌های خود را مدیریت کرده و تردد خیلی کمتری در سطح معابر داشتند.

وی افزود: در این چند روز تعطیلات و برابر اعلام ستاد ملی میارزه با کرونا طرح ترافیک نداشتیم، اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید به این موضوع اگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت کنند.

وی بیان داشت: در این مدت، اما طرح تردد شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد اجرا می‌گردید و از فردا نیز این طرح همانند روز‌های گذشته به قوت خود باقی است.

سرهنگ رنجبر گفت: در این شش روزه به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین‌ها ثبت تخلف معاینه فنی انجام نداده، ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند را جریمه خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: