صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۹
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 27
کد خبر: ۹۶۷۶۶

ماجرای شکایت از مجری تلویزیون بعد از جنجال در آنتن زنده!+ فیلم و عکس

برنامه فوتبال یک ، با اجرای مجتبی پور بخش یکی از برنامه های پربیننده شبکه ورزش است. برنامه جنجالی این هفته فوتبال یک با شکایت مدیر عامل یکی از تیم های لیگ دسته یک از مجری این برنامه همراه بود.

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه فوتبال یک، با اجرای مجتبی پور بخش یکی از برنامه های پر بیننده شبکه ورزش است. پرونده های جنجالی در لیگ دسته یک از سوژه های برنامه فوتبال یک است اما ورود به این ماجراها همیشه بی دردسر نیست و این بار مدیرعامل یکی از تیم های لیگ دسته یک کشور از پوشش و بازتاب اقدام غیر قانونی اش در این برنامه شکایت کرده  و مجری به دادسرا فراخوانده شده است. 

 

ماجرای شکایت از مجری تلویزیون بعد از جنجال در آنتن زنده

 

ماجرای برنامه این هفته فوتبال یک به انتشار تصاویر جنجالی و باورنکردنی در خصوص محمد زارع فومنی، مدیر گل ریحان البرز بود که در جریان دیدار تیمش مقابل شهرداری آستارا یک قبضه اسلحه همراه داشت و زمانی که تیمش با نتیجه سه – صفر از حریف عقب افتاده بود با ایجاد درگیری در نظم بازی اخلال شکل داده بود، در ادامه تصاویری از بهمراه داشتن اسلحه کمری‌اش در جریان این بازی رونمایی شد!

اکنون، اما در اقدامی عجیب با خبر شدیم که مدیرعامل گل ریحان بابت انتقادات مطرح شده و بازتاب این موضوع که در برنامه فوتبال یک از سوی مجتبی پوربخش پخش شد، از وی شکایت کرده است و مجری این برنامه را بابت پوشش و بازتاب و انتقاد از یک اقدام غیر قانونی به دادسرا فراخوانده است.
 
 
فیلم/ اظهارات عجیب مدیر تیم گل ریحان البرز در مورد حمل اسلحه قلابی
 
 
 

ضمن اینکه زارع فومنی در اقدامی عجیب‌تر مدعی شده کنایه‌های پوربخش در برنامه فوتبال یک توهین به جامعه روحانیت بوده که البته کسانی که این برنامه را دیدند نظر دیگری دارند و اقدام پوربخش را در محکومیت به همراه داشتن اسلحه در محیط ورزشی را قابل ستایش توصیف می‌کنند.او به همین دلیل دو سال از فعالیت های فوتبالی محروم و ۵۰ میلیون تومان جریمه شد

باید دید در نهایت این شکایت و کش مکش به کجا می‌انجامد، هر چند بعید است که پوربخش در این پرونده محکوم شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: