صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۵
  • سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 26 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 27
کد خبر: ۹۶۸۰۳

نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر از آنجا ارزش اسمی سهام داران سهام عدالت با یکدیگر متفاوت است و قیمت سهام عدالت در بازار متغییر است، سهامداران سهام عدالت برای مشاهده دارایی سهام عدالت می توانند به سامانه سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir مراجعه کنند. در ادامه  کسانی که خواهان استعلام دارایی سهام عدالت می توانند مراحل مشاهده دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir در ادامه بخوانند.

 

مراحل مشاهده دارایی سهام عدالت

مشاهده گزارش دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir تا قبل از طراحی سامانه استعلام دارایی سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir ، ارزش واقعی این سهام در بازار مشخص نبود و صرفا گمانه زنی هایی در این خصوص وجود داشت . از زمان طراحی این سامانه ارزش سهام عدالت سهامداران در بازار مشخص شد

از آنجایی که ارزش اسمی سهام عدالت سهامداران با یکدیگر متفاوت بوده و همه به یک اندازه سهام ندارند ، قیمت سهام عدالت در بازار نیز متغیر است . بنابراین توصیه می شود هر کس نسبت به استعلام دارایی سهام عدالت خود به صورت مجزا اقدام کند تا اطلاعات دقیقی در این خصوص به دست آورد . با استفاده از راهنمای تصویری ذیل می توانید به راحتی دارایی سهام عدالت خود را استعلام و مشاهده کنید .

تا قبل از طراحی سامانه استعلام دارایی سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir ، ارزش واقعی این سهام در بازار مشخص نبود و صرفا گمانه زنی هایی در این خصوص وجود داشت . از زمان طراحی این سامانه ارزش سهام عدالت سهامداران در بازار مشخص شده و آن ها می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به مشاهده و استعلام دارایی سهام عدالت خود اقدام کنند .

 

۱- در اولین قدم لازم است که نشانی sahamedalat.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و دقیقا وارد همین صفحه شوید .

 

۲- بعد از انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت ، چند بند نوشته برای شما به نمایش در می آید که لازم است بعد از مطالعه دقیق و کامل آن ها گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید .

 

۳- در این مرحله باید کد ملی خود را در جای خالی وارد کرده و عبارت دریافت پیامک اعتبار سنجی را فعال کنید .

 

 

۴- حالا یک عبارت امنیتی برای شما به نمایش در می آید که بعد از وارد کردن آن باید گزینه تایید را انتخاب کنید .

 

 

۵- تا دو دقیقه بعد از تایید عبارت امنیتی یک کد فعال سازی برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد . بعد از در یافت این کد ، آن را در جای خالی درج کرده و گزینه ورود را فعال کنید .

 

۶- حالا وارد صفحه استعلام دارایی سهام عدالت خود شده اید و مطابق تصویر زیر قیمت سهام عدالت شما برایتان به نمایش در می آید

 

 

البته ارزش سهام عدالت در این سامانه به صورت روزانه نشان داده شده و ممکن است ارزش این سهام روزانه بالاتر یا پایین تر رود . بنابراین در صورتی که قصد فروش آن را دارید باید ارزش روز سهام عدالت خود را در نظر بگیرید . ارزش روزانه سهام عدالت در جدول ذیل مشخص شده است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: