صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 28
کد خبر: ۹۶۹۵۳

علت درگذشت حسین احمدی صاحب امتیاز روزنامه هنرمند + عکس

حسین احمدی صاحب امتیاز روزنامه هنرمند و فعال رسانه ای در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

به گزارش راهبرد معاصر صاحب امتیاز روزنامه هنرمند و فعال رسانه ای حسین احمدی در سن 40 سالگی از دنیا رفت. این خبر از سوی مهدی احمدی برادر وی تائید شده است. مراسم خاکسپاری این فعال رسانه ای امروز چهارشنبه 6 مرداد ماه در روستای شهواران اراک و در جوار امام زاده محمدبن موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

فعالیت هفته نامه هنرمند از مهر ماه سال ۹۲ در قالب روزنامه در فضای رسانه ای کشور آغاز شد. این روزنامه در ابتدا با هشت صفحه با مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر و با شعار «باید که خاک درگه اهل هنر شوی» منتشر می شد.

 

 

درگذشت حسین احمدی

حسین احمدی فعال رسانه‌ای و مدیر مسئول روزنامه خوب و صاحب امتیاز روزنامه هنرمند بود. وی که ۴۰ ساله بود، بر اثر ابتلاء به کرونا دار فانی را وداع گفت.

روابط عمومی حوزه هنری درگذشت این فعال رسانه‌ای و صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» را که طی سال‌های گذشته همراه بسیاری خوبی برای حوزه هنری بودند را تسلیت می‌گوید. برای این عزیز از دست رفته از خداوند غفران و آرامش و برای بازماندگان او شکیبایی و اجر مسئلت می‌نمائیم.

رییس سازمان سینمایی در پیامی درگذشت صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را تسلیت گفت.به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی در پیام حسین انتظامی آمده است: «درگذشت غمبار برادر عزیزمان آقای حسین احمدی، از روزنامه نگاران خوشنام و صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را به خانواده گرامی و دوستان و همکارانش تسلیت عرض می‌کنم. آن فقید سعید با روحیه‌ای همدلانه، همواره در خدمتگزاری عرصه رسانه و فرهنگ و هنر کوشا بود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.»حسین احمدی - فعال رسانه ای و صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» - در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

از مهر ماه سال ۹۲ هفته نامه «هنرمند»، در قالب روزنامه در فضای رسانه ای کشور فعالیتش را آغاز کرد. این روزنامه در ابتدا با هشت صفحه با مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر و با شعار «باید که خاک درگه اهل هنر شوی» منتشر می شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: