صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۵۶
  • پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 01 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۶۰

ابهام در انتخاب گزینه های شهرداری تهران

انتخاب شهردار تهران همچنان در هاله ای از ابهام است و زمان ارائه برنامه گزینه های شهرداری تهران به اتمام رسید و رستم قاسمی نیز همچنان جزو گزینه های شهرداری است.

به گزارش راهبرد معاصر مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: ارائه برنامه توسط گزینه‌های شهرداری به اتمام رسیده است.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته نوبت ارائه برنامه رستم قاسمی برای شهرداری تهران بود، گفت: آقای قاسمی قبل از ارائه برنامه اعلام کردند که برایشان مأموریتی پیش آمده و نمی‌توانند در جلسه حضور داشته باشند. البته این را هم بگویم که آقای رستم قاسمی برنامه خود را به صورت مکتوب به منتخبین شورای ششم اعلام کرده است و فقط ارائه شفاهی نداشته است.

 

رئیس موقت ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای قاسمی جزو انصراف‌دهندگان نیست و در رأی‌گیری برای انخاب شهردار هستند و هرکدام از منتخبین بخواهند می‌توانند به وی رأی دهند.

چمران ادامه داد: ما از امشب برنامه‌ریزی برای انتخاب شهردار را آغاز و از فردا در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه پنج‌شنبه مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است، گفت: ما تلاش می‌ کنیم که شهردار را قبل از جلسه رسمی انتخاب کنیم. البته باید ببینیم که برنامه‌ها چطور پیش می‌رود

 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شهردار را انتخاب نکنید احتمال اینکه سرپرست برای شهرداری گذاشته شود وجود دارد گفت:‌احتمال سرپرست خیلی ضعیف است. اگر ما سریع شهردار را انتخاب کنیم سرپرست نمی‌گذاریم./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: