صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۶۵

درگذشت دکتر نفیسی متخصص بیهوشی بوشهر + علت

دکتر نفیسی متخصص بیهوشی بوشهر به علت ابتلا به بیماری کرونا در برازجان درگذشت.

به گزارش راهبرد معاصر، باشیوع ویروس کرونا و موج پنجم کرونا، چهارمین شهید سلامت برازجان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. دکتر نفیسی متخصص بیهوشی بوشهر حین خدمت درمبارزه با کرونا به این بیماری مبتلا شد. با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان  دکتر «مرتضی نفیسی» روز سه شنبه 12 مرداد در بیمارستان شهید گنجی برازجان دار فانی را وداع گفت. از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار پزشک از شهرستان برازجان درحین ارائه خدمت به بیماران کرونایی، به این بیماری مبتلا شده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

 

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی درگذشت دکتر نفیسی  متخصص بیهوشی بوشهر

 

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت این شهید مدافع سلامت، را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه درگذشت همکار ارجمندمان، شهید مدافع سلامت زنده یاد دکتر مرتضی نفیسی، متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی شهرستان دشتستان که به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد بسیار تاسف انگیز و موجب اندوه جامعه پزشکی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیام تسلیت خود نوشته است: مرحوم دکتر نفیسی که در همه‌گیری کرونا، در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ بود، در این روز‌های منحوس موج پنجم کرونا در استان به این بیماری مبتلا شد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

او با تسلیت شهادت این پزشک متخصص به خانواده داغدار او، جامعه پزشکی کشور و همکارانش در بیمارستان شهید گنجی برازجان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برای او از درگاه خداوند علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی مسالت کرد.

پیش از این کرونا برازجان را داغدار سه پزشک مدافع سلامت کرده بود؛ دکتر غلامرضا فخری متخصص بیهوشی اهل شهر برازجان و شاغل در بیمارستان‌های تهران، دکتر خضر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان و دکتر مهدی نوروزی سروستانی متخصص مغز و اعصاب.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: