صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 30
کد خبر: ۹۸۵۹

قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار در 10 اردیبهشت 1398

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۹۴۵,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵ درصدی داشته است.

به گزارش راهبرد معاصر ، قیمت طلا، دلار و سکه امروز سیر نزولی داشت و با کاهش همراه شد.


آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۲۸۴ (یک هزار و دویست و هشتاد و چهار ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳ درصدی داشته است.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۴ درصدی، از ۴۴۴,۶۰۰ (چهارصد و چهل و چهار هزار و ششصد ) تومان به ۴۴۲,۸۰۰ (چهارصد و چهل و دو هزار و هشتصد ) تومان رسید.


قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۵۰۰ تومان کاهش، ۵۹۰,۴۰۰ (پانصد و نود هزار و چهارصد ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰، امروز به ۴۳۶,۹۰۰ (چهارصد و سی و شش هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۱ درصدی داشته است.


آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۴۱ درصدی، از ۱,۹۲۶,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و بیست و شش هزار) تومان به ۱,۹۱۸,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و هجده هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ دلار در صرافی ها

دلار، امروز به ۱۴,۰۳۵ (چهارده هزار و سی و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۲ درصدی داشته است.


قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۴,۲۳۰ (چهارده هزار و دویست و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۷ درصدی داشته است.


آخرین نرخ یورو

یورو امروز با کاهش ۰.۲۵ درصدی، از ۱۵,۹۳۸ (پانزده هزار و نهصد و سی و هشت ) تومان به ۱۵,۸۹۸ (پانزده هزار و هشتصد و نود و هشت ) تومان رسید.


آخرین نرخ پوند

پوند، امروز به ۱۸,۴۵۱ (هجده هزار و چهارصد و پنجاه و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است.


قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۸۸۰ (سه هزار و هشتصد و هشتاد ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۹۲ (دو هزار و سیصد و نود و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۵۷۸ (ده هزار و پانصد و هفتاد و هشت ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۰۳۹ (ده هزار و سی و نه ) تومان، دینار عراق ۱۲ (دوازده ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۴۴۵ (سه هزار و چهارصد و چهل و پنج ) تومان، بات تایلند ۴۴۶ (چهارصد و چهل و شش ) تومان، منات آذربایجان ۸،۳۸۱ (هشت هزار و سیصد و هشتاد و یک ) تومان، درام ارمنستان ۳۰ (سی ) تومان و لاری گرجستان ۵,۲۵۴ (پنج هزار و دویست و پنجاه و چهار ) تومان نرخ گذاری شدند.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی، امروز به ۴,۶۸۰,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۹۴۵,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵ درصدی داشته است.


قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی امروز با کاهش ۰.۹۱ درصدی، از ۴,۹۷۲,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هفتاد و دو هزار) تومان به ۴,۹۲۷,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و بیست و هفت هزار) تومان رسید.

دنیای اقتصاد

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: