صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 25
کد خبر: ۹۹۷۷۸

تاریخ و دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور / برنامه امتحانات نهایی 1400

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تاریخ و دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور 1400 را با رعایت پروتکل های بهداشتی، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ارسال کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تاریخ و دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور 1400 را با رعایت پروتکل های بهداشتی، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها  ارسال کرده است. 


تاریخ برگزاری امتحانات شهریور 1400

زمان برگزاری آزمون برای دانش آموزان ابتدایی دارای «سطح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر»، از ۶ تا ۱۵ شهریور ماه می باشد.

 

دستورالعمل برگزاری امتحانات شهریور 1400

 

ارزشیابی از دانش آموزان دوره اول ابتدایی شامل دروس «فارسی» و «ریاضی» و دوره دوم ابتدایی شامل دروس «فارسی»، «ریاضی» و «علوم» است.

ارزشیابی در پایه‌های اول، دوم و ششم دوره ابتدایی به صورت عملکردی و در پایه‌های سوم، چهارم و پنجم دوره ابتدایی به تشخیص معلم و تأیید مدیر مدرسه، بر اساس محتوای پوشه کار، انجام خواهد شد.

فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس علمی و کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، با اولویت پایه دوازدهم، انجام می‌شود.

ارزشیابی دروس داخلی پایه دوازدهم و دروس افتاده سنوات قبل برای دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم، به شیوه حضوری انجام می‌شود.

 

تاریخ امتحانات نهایی شهریور 1400

 

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه، پیش دانشگاهی و فنی وحرفه‌ای در نوبت امتحانی شهریور ماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از هشتم شهریور آغاز و تا ۳۱ همین ماه ادامه خواهد داشت.

در این بخشنامه که ۲۴ مرداد ماه ابلاغ شده آمده است که امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت مراقبین بهداشت انجام خواهد شد.

سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا طراحی می‌شود. برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و برنامه امتحانات در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی قابل مشاهده است.

 

برنامه امتحانات نهایی شهریور 1400

جدول زمانبندی امتحانات را می‌توانید از طریق کلیک بر روی این لینک مشاهده کنید.

 

سامانه اعلام نتایج امتحانات شهریور 1400

سامانه اعلام نتایج امتحانات شهریور؛ پادا می‌باشد. سامانه پادا به تازگی راه اندازی شده است و دارای امکانات گوناگونی می‌باشد. یکی از خدمات سایت پادا دریافت کارنامه دانش آموزان می‌باشد. دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون و دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور باید به سایت پادا مراجعه نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج امتحانات شهریور ۱۴۰۰ (پادا) از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکان پذیر است.

 

مشاهده نتایج امتحانات شهریور



دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات شهریور ۱۴۰۰ باید در زمان اعلام شده به سایت پادا مراجعه نمایند؛ لذا از مراجعه حضوری به مدارس برای دریافت کارنامه امتحانات نهایی دوازدهم خودداری نمایید. برای مشاهده اعلام نتایج امتحانات شهریور ماه در ابتدا به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایید. سپس بر روی گزینه "مشاهده کارنامه" کلیک نمایید. در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز پادا را درج کنید. پس از ورود به صفحه شخصی، کارنامه شما نمایش داده می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید کارنامه خود را چاپ کنید.


ورود به سایت اعلام نتایج امتحانات شهریور



ورود به سایت اعلام نتایج امتحانات شهریور از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است. نام کاربری برای ورود به سامانه همان کدملی دانش آموزان می‌باشد. برای دریافت رمزعبور پادا لازم است به مدرسه مراجعه نمایید و رمزعبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایید.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: