صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۶
  • چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 17 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 25
کد خبر: ۹۹۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای درگذشت خواننده لالایی مختارنامه چیست؟

دیشب خبر درباره درگذشت خواننده لالایی مختارنامه بر اثر کرونا در برخی از رسانه ها منتشر شد که امروز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تکذیب آن اعلام کرد نام خواننده این اثر صدیقه بحرانی است نه سهیلا خواجه

به گزارش راهبرد معاصر شب گذشته خبری درباره درگذشت سهیلا خواجه شَروه‌ خوان و مرثیه‌ خوان اهل بیت بوشهری خواننده لالایی مختارنامه بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد. این در حالی است که امروز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر درگذشت خواننده لالایی مختارنامه را تکذیب کرد. البته این اداره ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد خواننده این اثر صدیقه بحرانی دیگر شَروه‌ خوان اهل بوشهر است که به اشتباه در خبرها سهیلا خواجه نوشته شده است و در حال حاضر هر دو این شَروه‌ خوانان در سلامت کامل هستند.

 

 

تکذیب خبر درگذشت خواننده لالایی مختارنامه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از فوت خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.

محمدحسین زندویان اظهار کرد: از دیروز خبرهایی مبنی بر فوت شَروه‌خوان بوشهری و خواننده‌ی لالایی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: این خبر سراسر کذب است چرا که خواننده اصلی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه «صدیقه بحرانی» است، اما در خبرها خواننده را «سهیلا خواجه» معرفی کرده‌اند.معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هر دو بانوی شَروه‌خوان و مرثیه‌خوان اهل بیت بوشهری، در قید حیات هستند.سهیلا خواجه در چند نمایش و تئاتر همکاری داشته و در بین اهالی تئاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده بود، ایشان با انتشار پیامی در وضعیت واتس‌اپی خبر فوت خود را تکذیب کرده‌اند.

 

 

صدیقه بحرانی خواننده لالایی مختارنامه کیست؟

خواننده اصلی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی مختارنامه خانم «صدیقه بحرانی» است، اما در خبر‌ها خواننده را خانم «سهیلا خواجه» معرفی کرده‌اند.صدیقه بحرانی متولد بوشهر است .

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مگه صدای زن حرام نبود