هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

تشکر وزیر آموزش و پرورش از رهبر معظم انقلاب/ بار دیگر بارقه‌ای از امید در دل‌ها آفریدید

در نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر معظم انقلاب آمده است: تأکید هوشمندانه حضرتعالی در صیانت از جایگاه و کیان آموزش و پرورش و منزلت معلمان عزیز، بار دیگر بارقه‌ای از امید در دل‌ها آفرید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 02
کد خبر: ۱۰۰۲۲
به گزارش  راهبرد معاصر ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای از سخنان و رهنمودهای مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب، تشکر و قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است: خدای بزرگ و مهربان را شاکرم که بار دیگر این توفیق را نصیب فرمود تا در آغاز هفته معلم و در آستانه ماه انسان‌ساز رمضان به اتفاق تعدادی از همکاران عزیزم به محضر حضرتعالی مشرف شویم.

نگاه بلند حضرتعالی به جایگاه معلمان به عنوان پرورش‌دهندگان مهم‌ترین سرمایه یک ملت یعنی سرمایه انسانی، پایه‌ریزان تمدن نوین، جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‎سوادی و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت و تأکید مستطاب عالی بر توجه به روحیه انقلابی در اجرا و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انگیزه و تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر را در فرهنگیان و به ویژه مسؤولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.

تأکید هوشمندانه حضرتعالی در صیانت از جایگاه و کیان آموزش و پرورش و منزلت معلمان عزیز و محفوظ ماندن عزت نفس معلمان، بار دیگر بارقه‌ای از امید در دل‌ها آفرید و مسؤولیت اینجانب و تمام دستگاه‌های ذیربط را مضاعف کرد.

اینجانب در جایگاه یک معلم و یکی از خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت، به نمایندگی از فرهنگیان شریف، مراتب قدردانی و تشکر خود را نسبت به رهنمودهای ارزشمند حضرت‌عالی تقدیم می‌دارم.

در این ایام مبارک و در پیشگاه خداوند علیم و مردمان شریف صمیمانه عهد می‌کنیم تا از تمام توان و ظرفیت خویش برای پیگیری و تحقق عینی رهنمودهای معظم‌‌له و اجرای کامل سند تحول بنیادین و فراهم آوردن زمینه تربیت جوانان عزیز استفاده نماییم و تا رسیدن به «ایران سربلند فردا» و «ایجاد تمدن نوین اسلامی» لحظه‌ای از پای ننشینیم.

امیدواریم از دعای خیر و رهنمودها و حمایت‌های دلسوزانه حضرتعالی در تعالی و بالندگی نظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی بیش از پیش بهره‌مند باشیم.

فارس
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار