سفر رئیس جمهور به ایلام/ آیت الله رئیسی: دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

سفر رئیس جمهور به ایلام/ آیت الله رئیسی: دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان وارد ایلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 24
کد خبر: ۱۰۳۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز جمعه در چهارمین سفر استانی، با استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان وارد این استان شد.

بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و نشست در شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور کشورمان به استان ایلام خواهد بود.

تعدادی از وزاری دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی و از زیر ساخت‌ها و طرح‌های مختلف دوازده شهرستان استان بازدید خواهند کرد.

سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به ایلام در فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: استان ایلام حق بزرگی بر ملت ایران دارد چرا که خط مقدم جبهه‌ها بوده؛ مردم ایلام قهرمانانه و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: ایلام شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده و امیدواریم سفر ما که با همفکری مسوولین ارشد استان صورت گرفته با مشکلات و مسائل استان بیشتر آشنا شویم و بتوانیم در این سفر گام‌هایی را در جهت رفع محرومیت و کمرنگ کردن آن برداریم.

رئیس جمهور گفت: ظرفیت نیروی انسانی کارآمد در ایلام بسیار بالاست؛ ایلام می‌تواند در حوزه‌های صنعت کشاورزی و صنعت فعالیت داشته باشد.

وی ادامه داد: ایلام همجوار با عراق است که با فعال شدن بازار‌های مرزی می‌توانیم تبادلات را توسعه دهیم تا ایلام نقش مهمی در این راستا ایفا کند.

رئیسی افزود: من از مردم ایلام عذرخواهی میکنم چرا که با توجه به شرایط کرونایی دیدار مردمی نخواهیم داشت.

 

آیت الله رئیسی:رمز موفقیت در خدمت به مردم، ادامه دادن راه شهداست

 

رئیس جمهور در جمع زوار شهدای قلاویزان گفت: رمز موفقیت ما در خدمت به مردم ادامه دادن راه شهداست.

وی با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس افزود: جمهوری اسلامی ایران بر فرهنگ رشادت شهادت و شهامت تاکید دارد.

زائران یادمان شهدای قلاویزان با اطلاع از حضور رئیس جمهور، با شعار‌های انقلابی به پیشواز آیت الله رئیسی رفته و از نزدیک و در فضای صمیمی با وی سخن گفتند و رئیس جمهور را تا محل یادمان همراهی کردند.

یادمان قلاویزان در نقطه صفر مرزی مهران قرار دارد و در زمره یادمان‌های ملی کشور نیز محسوب می‌شود که همه ساله پذیرانی جمعیت زیادی از کاروان‌های راهیان نور و دیگر زائران است.

گفتنی است؛ رئیس جمهور پیش از حضور در منطقه عملیاتی مهران در سد کنجانچم حاضر شد.

عصر امروز رئیس جمهور در جمع نخبگان و شورای اداری نیز حاضر می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده