مافیای فوتبال روسیه برای سردار آزمون پاپوش دوخته است؟-راهبرد معاصر

مافیای فوتبال روسیه برای سردار آزمون پاپوش دوخته است؟

سردار آزمون در ماه های پایانی حضورش در فوتبال روسیه با دردسری بزرگ روبرو شده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 30
کد خبر: ۱۰۷۴۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، صبح امروز گزارش ولادیسلاو زیماگولوف  روس در رسانه اسپورت اکسپرس روسیه، فوتبال دوستان ایرانی را شوکه کرد. گزارشی که در آن ادعا شده سردار آزمون با شکایت زنی در کازان روبرو شده که مدعی است این لژیونر ایرانی پدر فرزند اوست .

وکیلی که با این رسانه روس گفتگو کرده، هیچ اطلاعاتی غیر از این که نام دختر آلیا است و هشتم دسامبر یعنی 39 روز دیگر دادگاهش برگزار می شود، به مخاطب و گزارشگر نداده و بقیه فقط ادعاست؛ ادعای این که سردار آزمون از طریق برخی واسطه ها ماهیانه مبلغی به این زن روسی می پرداخته و ادعاهایی مشابه که مستنداتی همراه آن نیست.

اما ساعتی پیش، یک خبرنگار ورزشی که با سردار آزمون در ارتباط است، مدعی شد این گزارش صحت ندارد و از احتمال دخالت مافیای روس در این ماجرا خبر داد. سردار سال آخر حضور در زنیت را پشت سر می گذارد و علاقه ای هم به تمدید قرارداد و ادامه حضور در این کشور ندارد. این خبرنگار ورزشی مدعی است به نظر می رسد مافیای روس دنبال آسیب رساندن به سردار آزمون یا متقاعد کردن او به عقد قرارداد بلند مدت دیگری است.

پای مافیای روس وسط است؟

مشخص نیست چقدر می توان روی درستی این ادعا صحه گذاشت اما مافیای روسیه و نقش پر رنگ آن در فوتبال این کشور قابل انکار نیست. سال ها پیش یک روزنامه ورزشی با تیتر؛ «هشدار به ملی پوشان جوان فوتبال ایران / خطر برده داری در لیگ فوتبال روسیه» به این نکته اشاره کرده بود که رها شدن از قراردادی که در روسیه بسته می شود کار سختی است و از مدیران برنامه ایرانی فعال در فوتبال روسیه خواسته بود آینده فوتبالیست های ایرانی را قربانی سود مالی خود نکنند.

همان زمان مهدی حق تعالی، مدیر برنامه سردار آزمون و دو ایجنت دیگر که در فوتبال این کشور فعال بودند، مدعی شدند هیچ یک از فکت هایی که این روزنامه ورزشی آورده، صحت ندارد اما دو بازیکنی که در لیگ روسیه توپ زده بودند، این گزارش را تایید کردند و گفتند قراردادهایی که در روسیه بسته می شود کاملا یک طرفه و به نفع باشگاه است و خروج از آن کار ساده ای نیست.

حالا سردار آزمون می خواهد بعد از سال ها از فوتبال روسیه خارج شود و بعید نیست هیاهوی امروز بازی مافیای روسیه باشد.

امید رسانه های ایران به اخاذی!

وکیلی که به رسانه روس اعلام کرده آلیا، دختری در کازان از سردار به دادگاه شکایت کرده، شاید در روزهای آتی مدارک و مستنداتی ارائه کند که ادعایش به اثبات برسد اما تا این لحظه فقط یک نام ناقص و یک تاریخ وجود دارد؛ دادگاه هشتم دسامبر و ادعای دختری در کازان که از سردار نفقه می خواهد و به گفته وکیلش رکورد نفقه شکسته خواهد شد!

رسانه های ایرانی که امروز با تردید گزارش رسانه روس را منتشر کردند، امیدوارند این خبر دروغی بیش نباشد. اغلب رسانه ها امروز به این سمت و سو رفتند که احتمال دارد اخاذی یا حق سکوت در کار باشد. مشابه این اخاذی از چند بازیکن دیگر هم شده بود.

طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار