نویدکیا سرمربی سپاهان شد پیولی رسما از النصر اخراج شد کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد سخنگوی وزارت خارجه: حمله به پایگاه العدید دفاع مشروع بود و نباید اقدام علیه قطر محسوب شود تاج: شنبه درباره تاریخ آغاز لیگ تصمیم گیری می‌شود/ قوانین نقل‌ و انتقالات تغییر می‌کند اولین خرید تراکتور از پرسپولیس آمد قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد بیانیه بریکس در محکومیت تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران غذاهای مفید و مضر برای دندان درد را بشناسید پرسپولیس رسما قید گزینه استقلال را زد؛ زورمان نمی‌رسد و قیمت نجومی است! ساپینتو برای استقلالی شدن یک لژیونر شخصا وارد مذاکره شد پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم ۳ جاسوس موساد در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند + عکس

طعنه سنگین باشگاه پرسپولیس به استقلالی ها و سازمان لیگ

با اعلام امیرعلی حسینی ، معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس ، مدارک جدیدی که النصر به دادگاه CAS ارائه کرده بود ، مردود اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 30
کد خبر: ۱۱۱۷۴۴

به گزارش راهبرد معاصر, باشگاه پرسپولیس با توجه به مصوبه هیات مدیره، بنابر پیگیری‌های سرپرست باشگاه و به استناد تصمیم‌های اخذ شده در جلسات با فدراسیون، سازمان لیگ و وزارت ورزش، بر حق خود در ارتباط با در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اصرار دارد.

 

 

طعنه سنگین باشگاه پرسپولیس به استقلالی ها و سازمان لیگ
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

در ارتباط با شائبه‌هایی که درباره موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به تبلیغات محیطی وجود دارد، موکدا اعلام می‌گردد؛ باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواسته‌ها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیه‌های قبلی به روشنی بیان شده است.

 

باشگاه پرسپولیس، در راستای برنامه‌های اقتصادی خود برای ایجاد درآمدهای پایدار و براساس مصوبه هیات مدیره خواهان به عهده گرفتن تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی شد و پیگیری این موضوع اتفاقا مورد پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بوده است. در این طرح منافع و افزایش درآمد برای باشگاه پرسپولیس، لیگ و در واقع برای همه باشگاه‌ها دیده شده است. مسایل نیز در هماهنگی با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان پیش رفت که در قالب صورت جلسات، نمود پیدا کرد. باز هم تاکید می‌کنیم به هیچ‌وجه تغییر موضعی در کار نیست. این زاییده ذهن‌های بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسه‌ای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمی‌خواهیم.

 

در مورد بازی روز دوشنبه، با توجه به شرایط خاصی که پیش آمد و بخشی از آن اصلا در کنترل و اختیار باشگاه نبود، برای این که تبعات موضوع به تیم و شرایط آن لطمه وارد نسازد، باید تصمیم‌گیری می‌کردیم. همان تاخیری که پیش آمد هم به صلاح تیم نبود و نباید فراموش کنیم که در آستانه دربی قرار داریم و تیم نباید درگیر اختلاف نظرهایی بین سایر بخش‌ها می‌شد. ضمن این که مهم بود وقفه‌ای در روند پیروزی تیم حادث نشود.

 

همچنین در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، ۳۰ درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. ۶۰ درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاه‌ها، خارج از جلسات مشترک و توافق‌های رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشته‌اند، برای ما اهمیت ندارد.

 

آن‌چه در جلسات متفق‌القول پذیرفته شد، همان است که اعلام کردیم و طبق همان صورت‌جلسه پیش می‌رویم و عمل می‌کنیم. حالا در این میان کسی زیاده‌خواهی کند یا دنبال مسایل دیگری باشد، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را نسبت به آن اعلام می‌کند.

 

ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم می‌شود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد./باشگاه پرسپولیس

ارسال نظر