معاون وزیر بهداشت: نیمی از کارکنان وزارت بهداشت زنان هستند طرح اجباری که ترافیک تهران را بیش از ۵۰ درصد کم کرد قانون مهریه با هدف کاهش زندانیان مالی انجام شده است ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه؛ هوای تهران تا دوشنبه ناسالم است تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران ساعت ۱۴ امروز جزئیات کامل تکالیف و مشمولان سامانه ساماندهی اسناد غیررسمی تداوم تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه / کاهش نسبی دما از دوشنبه جنگل‌ها زیر فشار کم‌آبی و سوء‌مدیریت / عامل 90 درصد آتش‌سوزی‌ها انسانی است استفاده سارقان از طلایاب کاملاً کذب است توضیحات شهرداری تهران در مورد اجرای طرح زوج و فرد در روزهای آلوده معاون فرمانداری تهران: روند طرد اتباع غیرمجاز کند شده است پهپاد ایرانی که ابرها را به گریه می‌اندازد هفته آینده ایران غرق در باران می‌شود! ۱۵ مجرم در یک هفته هدف گلوله پلیس قرار گرفتند رئیس قوه قضائیه: "بی‌عفتی و بی‌حجابی" دیگر نباید ادامه یابد/ هیچ‌کس وضع موجود را نمی‌پسند‌د

حوزه علمیه پیگیر رتبه بندی معلمان!

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار با وزیرآموزش و پرورش گفت: نسبت به موضوع رتبه‌بندی معلمان، در اصل و اجرا دقت لازم را داشته باشید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: شما نیروی آشنا به کار، خدوم، جهادی و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی برعهده شما گذاشته شده است و حوزه و مراکز حوزوی انتظاری زائد بر آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است، ندارد و برحسب وظیفه و با تمام قدرت در خدمت همکاران فرهنگی و این دستگاه عظیم خواهیم بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم؛ چرا که معتقدیم اگر جامعه معلم و مدیران به دستگاه تعلیم و تربیت و عملکرد مسئولان این دستگاه، اعتماد کنند و آن را تکیه گاه بدانند، قطعاً گام‌های بعدی را محکم و جدی‌تر اجرایی خواهیم کرد.

آیت الله اعرافی با بیان این که نگاه به وزیر جدید، نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدنه شکل گرفت برای آینده هم نتایج بهتری بدست خواهد آمد و انسان‌های متفکر و فرهیخته‌ای می‌توان تربیت و وارد جامعه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کرد جایگاه این دانشگاه را ارتقا داد و در ذیل این ارتقا صدهزار نفر به عنوان سرمایه نیروی انسانی و متخصص تربیت و واردجامعه کرد.

لزوم تولید فکر در آموزش و پرورش

مدیر حوزه‌های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، محققان و اندیشه ورزان حوزوی و دانشگاهی برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تولید فکر برای آموزش و پرورش نیازی دائمی است. این تولید فکر در دانشگاه و حوزه‌های علمیه شکل می‌گیرد؛ لذا به منظور بهره‌مندی بیشتر و توزیع مسئولیت‌ها باید مجموعه نهادهای پژوهشی، آموزشی، تحقیقی کارآمد که متناسب با نیازهای آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را همانند یک منظومه ببینید و تعامل داشته باشید چرا که می‌تواند با این نگاه ادامه مسیر تحولی در آموزش و پرورش را تضمین کرد./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار