بیشترین تحریم طی این سال ها متوجه نیروهای مسلح بوده است-راهبرد معاصر
جانشین وزیر دفاع:

بیشترین تحریم طی این سال ها متوجه نیروهای مسلح بوده است

سرتیپ پاسدار فرحی تصریح کرد : مجموعه ی صنعت دفاعی همواره نیازمند وجود انسان های با کیفیت بالاست و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه ای انسان ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۳۲۶

به گزارش راهبرد معاصر سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جاشین وزیر دفاع در این مراسم که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان دفتر اشراف فرماندهی معظم کل قوا و روسای ادارات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه در دنیا سازمان را به عنوان یک موجود زنده تعبیر می کنند و با آن تطبیق می دهند اظهار داشت: سازمان زنده به معنای سازمان اثر بخش است که دارای مغز ( مجموعه پژوهشی ) بوده و تحول و نوآوری از مولفه ی اصلی آن است.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه نیروهای انسانی در سازمان ها سرمایه هایی هستند که نقش قلب انسان را ایفا می کنند، افزود: به هر میزان که این قلب بتپد و بهتر کار کند، سازمان بهره وری بهتری خواهد داشت.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش مهمی در تحول نیروی انسانی دارد و کارکرد این سازمان و اثر بخشی آن بر قلوب آحاد کارکنان و بدنه ی صنعت دفاعی اجتناب ناپذیر است.

سردار فرحی با اشاره به اینکه مدیران غالباً بر مسائل و بهره وری های مادی سازمان ها تمرکز دارند گفت: در نیروهای مسلح نیازمند قلب های مطمئن، پر از اعتماد و باور الهی هستیم و به واسطه وجود سازمان مکتبی عقیدتی سیاسی این مهم محقق خواهد شد؛ چرا که صریحا با قلب و باورهای معنوی و درونی کارکنان سروکار دارد.

جانشین وزیر دفاع با بیان رشادت های بی نظیر رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس گفت: محدودیت ها و کمبود امکانات هیچ گاه باعث عقب نشینی رزمندگان نشد؛ چرا که قلب های آنان آماده، مطمئن و سرشار از ایمان بود.

وی در همین زمینه افزود: ایستادگی، مقاومت، ایثار، سلحشوری، پیشرفت و ... در سایه قلب مطمئن به بار می نشیند و باور معنوی است که پای را محکم و قدم ها را استوار می سازد.

سردار فرحی با بیان اینکه در طول این سالها بیشترین تحریم ها متوجه نیروهای مسلح بوده است گفت: با توجه به همین شرایط، پیشرفت ها و دستاوردهای گوناگون دفاعی حاصل شده است و این به دلیل روحیه، تفکر ،نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیروهای مسلح بوده است.

وی تصریح کرد : مجموعه ی صنعت دفاعی همواره نیازمند وجود انسان های با کیفیت بالا است و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه ای انسان ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار