آغاز تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

آغاز تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از آغاز تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 05
کد خبر: ۱۲۴۸۴۵

به گزارش راهبرد معاصر معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان در آزادشهر با اشاره به آغاز آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان گفت: با دستور اکید وزیر آموزش و پرورش کار آئین نامه نویسی آغاز شده و با تلاش فراوان در حال انجام است.

قاسم احمدی لاشکی افزود : پس از نهایی شدن آئین نامه تدوین شده، سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی و دو نفر از نمایندگان مجلس باید آن را تائید کنند.

او ادامه داد: در صورتی که شورای نگهبان مصوبه فعلی را تائید کند طرح رتبه بندی معلمان از ۳۱شهریور امسال اجرایی خواهد شد و تمام معوقات فرهنگیان پس از مشخص شدن احکام، در سال۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

 

احمدی لاشکی همچنین از استخدام ۲۵هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد و گفت: این افراد از طریق آزمون سراسری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب می‌شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: کارمندان مازاد ادارات دیگر نیز می‌توانند در صورت تمایل به آموزش و پرورش منتقل شوند.

او همچنین درباره اعاده حق یک سوم از زائرسرای مازندران به آموزش و پرورش گلستان گفت: هفته آینده با حضورمسئولان دو استان مستندات را بررسی می‌کنیم و سپس تعیین تکلیف خواهد شد./اندیشه معاصر
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده