بیانیه ارتش یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به عربستان-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بیانیه ارتش یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به عربستان

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که عملیات امروز در خاک سعودی، در راستای عملیات سوم شکست محاصره صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 25
کد خبر: ۱۲۷۳۸۳

به گزارش راهبردمعاصر، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز جمعه از انجام علیات سوم «شکست محاصره» علیه عربستان سعودی خبر داد.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد، انجام این عملیات، پاسخی به تداوم محاصره و آغاز هشتمین سال ایستادگی در برابر تجاوزات است. وی گفت که در جریان عملیات امروز نیروهای یمنی، شرکت آرامکو در جده و چندین مرکز مهم در ریاض هدف حملات موشکهای بالدار قرار گرفت.

این فرمانده یمنی ادامه داد: « [در حملات نیروهای یمنی] پالایشگاههای رأس تنوره و رابغ هدف چند پهپاد قرار گرفت. جیزان و نجران نیز هدف شمار زیادی پهپاد قرار گرفت».

سریع با اشاره به بمباران اهداف مهم و حیاتی در مناطق جیزان، ظهران، ابها و خمیس مشیط با موشکهای بالستیک، خاطر نشان کرد: «در چارچوب اهداف شکست محاصره، حملات بیشتری انجام خواهیم داد».

وی همچنین تأکید کرد که نیروهای یمنی در گسترش عملیاتهای نظامی خود تا توقف حملات و رفع محاصره تردید نخواهد کرند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار