نوری: قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی آغاز به کار کرده است-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

نوری: قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی آغاز به کار کرده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی و نصیب آموزشی برابر شروع به کار کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 25
کد خبر: ۱۳۰۸۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در راستای استقرار عدالت آموزشی - تربیتی که امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: از هر دو کلاس درس در کشور، یک کلاس را خیرین می‌سازند و دانش‌آموزی که مدرسه خیری می‌رود، اثر تربیتی بیشتری دارد.

وی با اشاره به شعار امسال، ادامه داد: دانش‌بنیان توسط نیروی انسانی شکل می‌گیرد و لازم است از همان دوره کودکی، فرزندان مرز و بوم را تربیت کنیم.

نوری با اشاره به مسائلی در کشور، چون خشکسالی که خود را در آموزش نشان می‌دهد، گفت: تاکنون الگوی ما در زمینه دانش‌آموزان کم‌برخوردار نقطه‌ای بود، اما الان الگوی ما یکپارچه است و حتما با ورود نهاد‌ها و اشخاص مختلف و مراکز دانش‌بنیان و خلاق، شاهد اتفاقات خوب و هم افزایی خواهیم بود و بتوانیم عدالت تربیتی و آموزشی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در زمینه عدالت آموزشی و تربیتی و نصیب آموزشی برابر، قرارگاهی شکل یافت و ۱۶ استان هدف‌گذاری شد و امیدواریم در سال تحصیلی آتی ۴۰۰ محله، اولویت هستند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده