دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

درخواست فرهنگیان درباره اجرای رتبه بندی معلمان

با تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان در هیات دولت فرهنگیان خواهان عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستندات برای مشخص شدن رتبه‌ها هستند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 11
کد خبر: ۱۳۷۷۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، نظام رتبه بندی معلمان لایحه‌ای بود که با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد. هر قانونی مشتمل بر مواد و تبصره‌هایی است که مطابق آن موارد باید اجرا شود.

اگر قرار بود که رتبه بندی مطابق رتبه‌های قبلی اجرا شود، دیگر نیازی به بحث کردن از امتیازات و شایستگی‌ها و آیتم‌های تاثیر گذار که حداقل امتیاز هر مورد را مشخص می‌کند، در قانون رتبه بندی نبود و ضمن اشاره به حفظ رتبه‌های قبلی، فقط از میزان افزایش صحبت میشد.

ضمن اینکه رتبه بندی اداری برای بسیاری از ادارات اجرا می‌شود، ولی نظام رتبه بندی مختص معلمان است.

هیات دولت نتوانست آزمون را به آیین نامه رتبه بندی اضافه کند، چون برخلاف قانون بود و مجلس از این بابت به دولت هشدار داد؛ بنابراین بحث کردن از اینکه رتبه بندی بر اساس رتبه‌های قبلی (رتبه‌های اداری) باشد، ناشی از عدم تسلط به قانون بوده و کاری عبث و بیهوده است.

اما خواسته فرهنگیان، عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستنداتی است که همکاران ارائه می‌دهند و این مورد مطابق اظهار نظر‌های مسوولان وزارت آموزش و پرورش که در زمان ارائه آیین نامه به دولت وعده داده بودند، باید در زمان اجرا مد نظر قرار گیرد. /کانال فرهنگیان آگاه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار