اختلاف دولت و مجلس در تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

اختلاف دولت و مجلس در تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص رتبه بندی معلمان گفت:مواردی هست که دولت اصرار به انجام آن دارد، اما مخالف نظر مجلس است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 13
کد خبر: ۱۳۸۱۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: مواردی هست که دولت اصرار به انجام آن دارد، اما مخالف نظر مجلس است. مجلس از طریق نمایندگانی که در کارگروه تدوین آئین نامه دارد و از روش‌های مختلف همچون وزیر و دوستان سازمان برنامه و بودجه نظرات خود را به دولت منعکس کرده است. امیدواریم که دولت از نظر مجلس تمکین کند و آنچه که مصوبه مجلس از رتبه بندی معلمان بوده و در کمیسیون آموزش و صحن علنی بررسی شده است، اجرایی شود.


او درخصوص شایعاتی که مبنی بر حضور نداشتن ناظر مجلس در تدوین آئین‌نامه مطرح شده بود، توضیح داد: در کمیته مربوط به تدوین آئین نامه دو نفر از نمایندگان مجلس حضور دارند، اما اختلافاتی وجود دارد.


نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در تشریح جزئیات اختلاف دولت و مجلس در رتبه بندی معلمان عنوان کرد: ما در مورد برگزاری آزمون رتبه بندی معلمان با دولت اختلاف نظر داریم و مجلس این نحوه برگزاری آزمون که توسط موسسات و برخی شرکت‌ها انجام شود را قبول ندارد. برگزاری آزمون برای شروع استخدام خوب است، اما ما نمی‌پسندیم که معلمی با ۲۰ سال سابقه کار برای رتبه بندی آزمون دهد./کانال بخشنامه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده