دانشگاه رژیم صهیونیستی هک شد-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

دانشگاه رژیم صهیونیستی هک شد

دانشجویان دانشکده «ساپیر» در نزدیکی «سدروت» پیام‌های متنی دریافت کردند مبنی بر آن که اطلاعات شخصی آن‌ها به دست هکرها مورد حمله سایبری قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 31
کد خبر: ۱۴۴۹۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی «عاروتص شوع» گزارش کرد که دانشجویان دانشگاه «ساپیر» در نزدیکی «سدروت» پیام‌های متنی دریافت کرده‌اند که در آن‌ها نوشته شده بود که اطلاعات شخصی آن‌ها مورد حملات سایبری قرار گرفته است.

 

طق این گزاراش، مسئولان دانشگاه اعلام کردند: «شب گذشته حدود ساعت ۲۱:۰۰، برخی از دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دانشکده ساپیر یک پیام متنی دریافت کردند مبنی بر اینکه حساب کاربری آن‌ها هک شده است».

 

دانشکده ساپیر در ادامه افزود: «ما تمایل داریم شفاف‌سازی کرده و به شما اطمینان دهیم: که هک شبکه دانشکده تحت مدیریت اداره محاسبات کالج است و یک تیم مشاوره حرفه‌ای ما برای رویارویی با این مشکل مستقر کرده‌ایم و و تماس‌های مداوم خود را حفظ می‌کنیم و از مسئولان سایبری ملی حمایت می‌کنیم».

 

مسئولان دانشکده فوق ادامه دادند: «تابه‌حال، هیچ ردی از هک سامانه‌های اطلاعات حساس یا حساب‌های شخصی پیدا نشده است. پایگاه داده‌ها در دانشکده مطابق با دستورالعمل‌های اصول حفاظت از حریم شخصی است. ما به نظارت بر اوضاع و گزارش تحولات در صورت لازم ادامه می‌دهیم».

 

این اولین بار نیست که سامانه‌های اینترنتی و آنلاین رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف امنیتی مورد حملات سایبری قرار می گیرند و پیش از این نیز خبرهایی از حملات هکرها به سامانه‌های حساس رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

 

در یکی از جدیدترین این موارد، شبکه صهیونیستی «کان» مدعی شد گروهی از هکرهای ایرانی به وب‌سایت چند شرکت گردشگری صهیونیستی نفوذ کرده‌اند و اطلاعات افراد در اختیار آنها قرار گرفته است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار