جهش کرمان در المپیادهای دانش‌آموزی-راهبرد معاصر
انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول

جهش کرمان در المپیادهای دانش‌آموزی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمنان پس از بازگشایی مدارس نظام را مورد هدف قرار دادند و به‌دنبال این هستند که تعلیم و تربیت و دانش عالی را به عقب بیندازند و تعطیل کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 19
کد خبر: ۱۵۹۸۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری امروز در همایش رؤسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار داشت: ما در نظام حقوقی و قضایی در آموزش و پرورش نیاز به چرخش داریم، این چرخش از یک نظام حقوقی پسینی باید نظام حقوقی پیشینی فعال تبدیل شود و اگر بخواهیم این کار انجام شود، ابتدا باید ظرفیت‌ها و منابع خود را بشناسیم زیرا منابع محدود است.

 

نوری بیان کرد: ما ظرفیت‌های خود را در آموزش و پرورش احصا نکرده‌ایم و خیلی از ظرفیت‌ها را داریم و اگر این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم کارها خیلی بهتر انجام می‌شود.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش قانون متضاد و مبهم زیاد داریم و بعضی وقت‌ها در زمینه سند تحول بنیادین قوانین و مقررات نداریم و باید قوانین مورد نیاز را در شورای عالی آموزش و پرورش، شورای انقلاب فرهنگی، دولت و مجلس به تصویب برسانیم.

 

نوری بیان داشت: نیمی از املاک وزارت آموزش و پرورش سندگذاری نشده و این ضعف بزرگی است و بیشتر این املاک بلا سند در روستاها قرار دارند و بلا سند بودن این املاک چشم طمع بعضی از افراد را باز کرده و باید با مستندسازی و‌ سنددار کردن آنها این موضوع را حل کنیم.

 

وی افزود: به‌دلیل تعطیلی مدارس در طول سه سال کرونا آسیب‌های روانی و آسیب‌های اجتماعی نسبت به قبل از کرونا رشد داشته است و دشمنان پس از بازگشایی مدارس نظام را مورد هدف قرار دادند و به‌دنبال این هستند که تعلیم و تربیت و دانش عالی را به عقب بیندازند و تعطیل کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: دشمن همان‌گونه که در دوران کرونا به‌دنبال تعطیلی مدارس بود امسال نیز به گونه‌ای القا کرد که سبب تعطیلی مدارس شود، اما تأکید می‌کنیم که مدارس باید حتماً باز باشند تا نظام تعلیم و تربیت را پیش ببریم.

 

وی اضافه کرد: امروز معلمان در حال تلاش هستند اگرچه کاستی‌هایی وجود دارد با این حال سال گذشته استان کرمان بیشترین جهش را در دانش‌آموزان المپیادهای کشوری داشت که نشان می‌دهد معلمان کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند و قابل تقدیر است./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار