درخواست دانشجویان از فرمانداری برای صدور مجوز برگزاری تجمع مقابل سفارت نیجریه-راهبرد معاصر

درخواست دانشجویان از فرمانداری برای صدور مجوز برگزاری تجمع مقابل سفارت نیجریه

دفاتر بسیج دانشجویی 8 دانشگاه‌ بزرگ تهران برای برگزاری تجمع در اعتراض به بازداشت «شیخ زکزاکی» مقابل سفارت نیجریه در تهران، از فرمانداری درخواست مجوز کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
کد خبر: ۱۶۰۰۱

به گزارش راهبرد معاصر ، دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر، امام صادق(ع)، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، علم و صنعت و خواجه نصیر با ارسال نامه‌ای به فرماندار تهران برای برگزاری تجمع مقابل سفارت نیجریه در تهران درخواست مجوز کردند.

در نامه دفاتر بسیجی دانشگاه‌های بزرگ تهران به فرماندار آمده است: با گذشت ۴ سال از حمله ارتش نیجریه به حسینیه بقیةالله در زاریا و به اسارت بردن شیخ زکزاکی خبرهایی مبنی بر وخامت حال و درخطر بودن جان ایشان به گوش می رسد.

در حالی که این روزها مسلمانان معترض در نیجریه به خاطر طلب آزادی شیخ و حقوق اولیه انسانی ایشان به خاک و خون کشیده می شوند، سکوت مجامع بین المللی را بر برادران و خواهرانمان سخت و سخت‌تر می‌کند.

 

بدینوسیله بسیج دانشجویی درخواست خود مبنی بر صدور مجوز تجمع قانونی « اعتراض به تداوم بازداشت شیخ ابراهیم زکزاکی» و محروم کردن ایشان از خدمات درمانی را خدمت شما اعلام می دارد خواهشمند است در اسرع وقت رسیدگی و دستورات لازم را صادر فرمایید.

زمان یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 15 تا 20

مکان مقابل سفارت نیجریه در تهران

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده