ادامه اعتراضات مردم اروپا به افزایش هزینه‌های زندگی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ادامه اعتراضات مردم اروپا به افزایش هزینه‌های زندگی

در بحبوحه بحران انرژی در اروپا، مردم ایرلند شمالی با برپایی تظاهراتی علیه افزایش هزینه‌های زندگی و بهای سوخت اعتراض کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 28
کد خبر: ۱۶۱۱۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که مردم اروپا با افزایش بهای سوخت و بحران انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، «ائتلاف افزایش هزینه‌های زندگی» در پایتخت ایرلند شمالی با برپایی تظاهراتی علیه افزایش هزینه‌های زندگی اعتراض کردند.

 

نمایندگان اتحادیه‌های کارگری و گروه‌های اجتماعی در این تظاهرات سخنرانی کردند؛ یک نماینده کارگری گفت: «اجازه نخواهیم داد سیاستمداران در آسایش باشند در حالی که مردم برای تهیه غذا و گرم کردن خانه‌های خود در تنگنا قرار دارند.»

 

پیش از این در آلمان نیز صد‌ها معلم روز جمعه در اعتراض به شرایط کار، ابعاد کلاس‌های درس و پایین بودن دستمزدهایشان در خیابان‌های برلین راهپیمایی کردند. اتحادیه‌ها توجه به دانش آموزان و کادر آموزش و ایجاد تناسب بین آن‌ها را خواستار هستند و این در حالی است که مذاکره کنندگان دولتی ادعا می‌کنند این اقدام هزینه قابل توجهی خواهد داشت.

 

در فرانسه نیز شماری از شهروندان و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز، به سیاست‌های ناتو در خصوص حمایت تسلیحاتی از اوکراین اعتراض کردند و خواستار توقف این کمک‌ها شدند. مناطق مختلف پاریس، پایتخت فرانسه همزمان با چهارمین سالگرد آغاز جنبش جلیقه زردها، شاهد تظاهرات و اعتراضات بود./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده