ادامه نوسانات بهای نفت در بازار جهانی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ادامه نوسانات بهای نفت در بازار جهانی

بهای هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت دریای شمال، هم برای تحویل در ماه دسامبر با ۹ سنت معادل حدود ۱۱ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۸۳ دلار و ۸۲ سنت رسید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 28
کد خبر: ۱۶۱۳۶۲

به گزارش راهبرد معاصر بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین وست تگزاس اینترمیدییت‏ برای تحویل در ماه دسامبر با ۹۱ سنت به ۷۷ دلار و ۹۱ سنت رسید.
به گزارش پایگاه اینترنتی اویل پرایس، بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین وست تگزاس اینترمیدییت‏ برای تحویل در ماه دسامبر با ۹۱ سنت معادل حدود یک و ۱۹ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۷۷ دلار و ۹۱ سنت رسید.

بهای سبد نفت اوپک (انواع مختلف نفت خامی که توسط کشور‌های عضو اوپک تولید می‌شود) نیز برای تحویل در همین تاریخ، با یک دلار و ۳۹ سنت معادل حدود یک و ۶۳ صدم درصد کاهش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۸۳ دلار و ۸۰ سنت رسید.

اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا بر نفت خام روسیه و محصولات نفتی این کشور و نیز کاهش تولید روزانه حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام از سوی اعضای اوپک پلاس موجب نوسانات شدید در بازار انرژی شده است. بسیاری از کارشناسان انرژی معتقدند تا پیش از آغاز سال جدید میلادی بهای نفت خام از مرز ۱۰۰ دلار در بشکه خواهد گذشت./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار