تکذیب اعزام پرسنل شهرداری تهران به جام جهانی با هزینه شهرداری-راهبرد معاصر

تکذیب اعزام پرسنل شهرداری تهران به جام جهانی با هزینه شهرداری

سخنگوی شهرداری تهران ضمن تکذیب اعزام پرسنل شهرداری تهران به جام جهانی قطر گفت: اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند، با هزینه شخصی بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 29
کد خبر: ۱۶۱۳۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالمطهر محمدخانی در جمع خبرنگاران درباره اخباری مبنی بر سفر پرسنل شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی فوتبال گفت: در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.

 

وی افزود: اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر 2 یا 3 نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی بوده است.

 

سخنگوی شهرداری تهران درباره کمک مالی به تیم ملی نیز گفت: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولین تیم ملی و وزارت ورزش داشته‌اند و همراهی با تیم ملی انجام شده ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته ایم. البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری کار کردیم.

 

وی درباره خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر نیز گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌هایی که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف است موضوع را پیگیری کند.

 

سخنگوی شهرداری تهران افزود: در حقیقت از یک سو تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده ضرر حداقلی به زندگی مردم وارد کند به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیرمستقیمی هم وجود دارد لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار