لاوروف: عملیات ویژه نظامی در اوکراین ضروری بود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

لاوروف: عملیات ویژه نظامی در اوکراین ضروری بود

وزیر خارجه روسیه امروز تصریح کرد: عملیات ویژه نظامی در اوکراین ضروری بود و تلاش‌های غرب برای منزوی کردن مسکو نیز شکست خورد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 19
کد خبر: ۱۶۴۵۵۲

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: آنچه اکنون در حال رخ دادن است، نتیجه سیاست غرب برای منزوی کردن مسکو و جلوگیری از عملکرد مستقل آن به شمار می رود. تلاش های غرب برای منزوی کردن روسیه شکست خورد.

وزیر خارجه روسیه ادامه داد: عملیات ویژه نظامی برای خنثی کردن طرح های تبدیل اوکراین به کشوری ضدروسیه کاملاً ضروری بود. ایالات متحده و متحدانش در ناتو، اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند.

«سرگئی لاوروف» اضافه کرد: دوره طولانی انتقال به جهان چندقطبی وجود خواهد داشت؛ اما ساده نخواهد بود. امسال بالاخره وضعیت مشخص شد: به چه کشوری می توان اعتماد کرد، به چه کشور یا فردی نمی توان.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روسای جمهور روسیه و بلاروس در گفتگوهای امروز خود، حرکت در مسیر تقویت استقلال دو کشور را تایید کردند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار