کرملین: پوتین اهداف نظامی 2023 روسیه را فردا اعلام می‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کرملین: پوتین اهداف نظامی 2023 روسیه را فردا اعلام می‌کند

کاخ کرملین روز سه شنبه خبر داد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اهداف نظامی این کشور برای سال 2023 را فردا اعلام خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 20
کد خبر: ۱۶۴۷۵۰

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس گزارش خبرگزاری ریانووستی، نشست فردای پوتین، در مرکز ملی مدیریت دفاعی برگزار خواهد شد و تمرکز آن بر روی فعالیت نیروهای مسلح خواهد بود.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه قرار است که در نشست روز چهارشنبه، سخنرانی درباره تحولات عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین انجام دهد.

روسیه ۲۴ فوریه ۲۰۲۱ عملیات نظامی ویژه در اوکراین را با هدف نازی‌زدایی و غیرنظامی کردن این کشور آغاز کرد که ماه‌هاست با مداخله و کمک‌های تسلیحاتی غرب ادامه یافته است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین اخیراً با درخواست کمک‌های تسلیحاتی بیشتر از غرب، مدعی شد «ارائه سامانه‌های دفاع هوایی مدرن به اوکراین، روسیه را مجبور می‌کند تجاوزات خود را متوقف کند و ما را به پایان جنگ نزدیک‌تر خواهد کرد».

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه دوشنبه (۱۹ دسامبر) هشدار داد سیاست‌های خطرناک و کوته‌بینانه واشنگتن، آمریکا و روسیه را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار