بورل: ماموریت اتحادیه اروپا در آفریقا و آسیا توسعه می‌یابد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بورل: ماموریت اتحادیه اروپا در آفریقا و آسیا توسعه می‌یابد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از اعزام کارشناس به آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا برای گسترش ماموریت‌های این اتحادیه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۲۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه شنبه شب در کنفرانسی درباره دستکاری و مداخله اطلاعات خارجی در بروکسل گفت: من به دنبال گزینه‌هایی برای اطمینان از حضور بهتر و استراتژیک منطقه‌ای کارشناسان خود هستم.


به گزارش خبرگزاري رويترز، وی در ادامه افزود: تمام هیات‌های ما (اتحادیه اروپا) به متخصصان مقابله با اطلاعات نادرست در بسیاری از نقاط جهان مجهز خواهند شد تا صدای ما بهتر شنیده شود.


بورل با اشاره به اهمیت مبارزه با اطلاعات نادرست در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا گفت: فراخوان من این است که ما باید برای همکاری با شرکای خود در سراسر جهان در مورد این موضوع سرمایه گذاری بیشتری کنیم.


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر شاخص‌های حضور بیشتر، بیان بهتر واقعیت ها، درگیر شدن در زبان‌ها و رسانه‌های مختلف گفت: ما به انگلیسی (صحبت کردن) عادت داریم، اما می‌توانم به شما بگویم که افراد زیادی در سراسر جهان هستند که انگلیسی نمی‌دانند بنابراین ما باید آن‌ها را به زبان خودشان مورد خطاب قرار دهیم. در غیر این صورت آن‌ها کاملاً از آنچه ما می‌گوییم یا آنچه را که می‌خواهیم توضیح دهیم دور می‌شوند.


بورل همچنین روسیه و سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور را که اکنون به آفریقا سفر کرده است، به انتشار اطلاعات نادرست در آنجا متهم کرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده