وزیر اطلاعات: علائم جدی برای حمله نظامی وجود ندارد؛ در سال جاری، آرامش پیش‌بینی می‌شود عارف: مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا با روندی منطقی انجام می‌شود فرماندار تهران: ذخایر سد‌های تامین کننده آب، در پایین‌ترین سطح خود قرار گرفته‌ است وزیر دادگستری: لحن تهدید در نامه آمریکا کم شده بود/ انجام مذاکره تصمیم نظام است حضرتی: تدبیر رهبری و حضور پزشکیان جنگ را از کشور دور کرد سردار اوصانلو: به هر تعرضی پاسخی پشیمان‌کننده می‌دهیم سرلشکر سلامی: شهید صیاد شیرازی به‌عنوان یک فرمانده الگو برای تمامی فرماندهان در نیرو‌های مسلح شناخته می‌شد فرمانده ارتش: پیش از پیروزی انقلاب، دارای برخی توانایی‌ها بودیم، اما بزرگ‌ترین اشکال آن وابستگی به خارج بود وزیر اطلاعات: آرایش نظامی منطقه نشانگر اقتدار نیرو‌های مسلح ایران است دریادار ایرانی: دشمن متجاوز را در دریا‌ها غرق خواهیم کرد‌ آرای محکومیت دیوان محاسبات برای ۴۶۲ نفر پزشکیان: هرکس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی می‌گیرد حتما رانت می‌گیرد / افراد مرفه بیشتر از یارانه‌ها استفاده می‌کنند قاآنی خطاب به دشمنان: جنایت‌های شما هرگز فراموش نمی‌شود پزشکیان در نشست با جمعی از مدیران استان البرز: به همکاری با مردم باور دارم بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه اجتماعی استان البرز

رئیس‌جمهور: فساد بدون توجه به جایگاه اشخاص گزارش شود

رئیس‌جمهور نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیسی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد  رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید. 

رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار