قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 17
کد خبر: ۱۷۶۹۷۴

به گزارش راهبرد معاصر ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدید‌های سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که در حوزه نظارت بر قیمت‌ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به‌خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت و یا گله‌مندی داشته باشند، می‌توانند به‌طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش‌دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل‌انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
آخرین اخبار