به گزارش راهبرد معاصر ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راهاندازی سامانهای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گلهمندی از عملکرد دستگاههای خدمترسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروههای تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاههای خدمترسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدیدهای سرزده و بازرسیهای موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاهها، پایانههای حمل و نقل و دستگاههایی که در حوزه نظارت بر قیمتها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاههایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا بهخوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاههای خدمترسان شکایت و یا گلهمندی داشته باشند، میتوانند بهطور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.
وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارشدهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهلانگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی بهعمل خواهد آمد./باشگاه خبرنگاران جوان