ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 17
کد خبر: ۱۷۶۹۷۴

به گزارش راهبرد معاصر ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدید‌های سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که در حوزه نظارت بر قیمت‌ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به‌خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت و یا گله‌مندی داشته باشند، می‌توانند به‌طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش‌دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل‌انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار