هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

وزارت بهداشت: خدمات آموزشی به دانشجویان فاقد حجاب اسلامی ارائه نمی‌شود

وزارت بهداشت: خدمات آموزشی به دانشجویان فاقد حجاب اسلامی ارائه نمی‌شود معاون مراکز آموزشی فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد: مراکز آموزشی وزارت بهداشت، از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 03
کد خبر: ۱۷۸۱۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازگشایی دانشگاه‌ها در سال نو را که با ماه مبارک رمضان همراه است، تبریک گفت و از آنان خواست تا با استفاده از امتیاز تجدید ناپذیر جوانی از برکات این ماه بهره گیرند و در سال «مهار تورم و رشد تولید» با همت بلند خود و استادانشان به ارتقای فرهنگ کار آفرینی و تولید علم در عرصه سلامت که لازمه تحقق این نامگذاری است، نائل آیند.

 

در بخش دیگری از این پیام از قاطبه دانشجویانی که نسبت به رسالت علمی و فرهنگی خود اهتمام دارند و خود را ملزم به رعایت پوشش قانونی و حرفه‌ای می‌دانند، سپاسگزاری و تصریح شده است که مراکز آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.

 

متن کامل پیام معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شرح است:

 

بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال نو را که با ماه مبارک رمضان همراه است و تابلوی دو بهار قرآن و طبیعت را بر تارک خود دارد، به دانشجویان عزیز و ارجمند تبریک می‌گویم.

 

بهار و رمضان، هر دو انگیزه ساز نوشدن و اعتلای روحی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیانند. امید است با استفاده از امتیاز تجدید ناپذیر جوانی از فرصت این ماه مبارک که سرشار از رحمت و برکت الهی است، برای تقویت ارتباط با قادر متعال و شست و‌شوی دل و جان در چشمه سار زلال فرائض الهی و ذکر و مناجات بهره گیریم و این انس معنوی را به ذخیره و عادتی نیکو برای همه عمر مبدل سازیم.

 

از خداوند متعال می‌خواهیم تا در سال جدید که از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی، سال «مهار تورم و‌ رشد تولید» نام یافته است، با همت بلند استادان و دانشجویان گرانقدرمان به تولید علم و فناوری بومی که لازمه تحقق این نامگذاری است، نایل آییم.

 

همچنین از دانشجویان عزیز می خواهیم تا پوشش حرفه‌ای را که با گوهر گرانقدر «عفاف» پیوند خورده و ارزشی انسانی و اخلاقی به شمار می‌آید، ارج نهند تا دختر دانشجوی مسلمان در محیط تولید علم نه با ظواهر که با دانش و تفکرش شناخته شود و با حجب و حیای ذاتی و حفظ کرامت خود، در مسیر ارتقای علمی خویش گام بردارد.

 

دختر دانشجوی ایرانی به ملت بزرگی تعلق دارد که برای دست یافتن به استقلال به‌ پاخاست و با همت مردان و زنان مؤمن و فداکار خود، اختیار اداره کشور خویش را به دست گرفت تا به رغم ادعاهای جهان غرب که از رنسانس به این سو تنها خود را تمدن می‌داند و فقط نسخه‌های تمدنی خود را برای دیگر ملت‌ها تجویز می‌کند، در علم و فناوری و نیز در فرهنگ و سبک زندگی، مستقل باشد و مطابق با ارزش‌ها و هنجارهای خود عمل کند.

 

در پایان از قاطبه دانشجویان عزیزی که نسبت به رسالت علمی و فرهنگی خود اهتمام دارند و خود را ملزم به رعایت پوشش قانونی و حرفه ای می‌دانند، سپاسگزاری کرده و تصریح می‌نماید که مراکز آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار