سی‌ان‌ان: ترامپ در بازداشت موقت است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سی‌ان‌ان: ترامپ در بازداشت موقت است

رئیس‌جمهور آمریکا که با حضور در دادگاه منهتن بازداشت شده است، با مطرح شدن ۳۴ اتهام علیه وی ازجمله پرداخت رشوه، توطئه چینی و جعل، تفهیم اتهام شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 04
کد خبر: ۱۷۸۴۰۶

به گزارش راهبرد معاصر خبرگزاری سی‌ان‌ان نوشت مقامات ذی‌صلاح دادگاه منهتن در نیویورک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در انتظار تشکیل پرونده اتهامی علیه وی در جلسه دادگاه بازداشت کردند.

به گزارش الجزیره، دونالد ترامپ امروز (سه‌شنبه) احضار خود برای حضور در دادگاه را یک رویداد «سوررئال» دانست و گفت: «احضار من برای حضور در دادگاه یک رویداد "سوررئال" به نظر می‌رسد. آن‌ها من را بازداشت می‌کنند، در حالی که نمی‌توانم باور کنم که این اتفاق در آمریکا روی می‌دهد.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا ساعتی قبل وارد دفتر دادستانی منطقه منهتن شد، که در آنجا به منظور محاکمه در دادگاه توسط پلیس بازداشت شد.

انتظار می‌رود اثر انگشت ترامپ به عنوان بخشی از روند محاکمه گرفته شود، هرچند هنوز مشخص نیست که آیا عکسی از چهره او گرفته خواهد شد یا خیر.

درگیری حامیان و مخالفان ترامپ

تدابیر امنیتی شدیدی در نیویورک به دلیل برگزاری دادگاه ترامپ اتخاذ گردیده است. شهردار نیویورک به حامیان ترامپ درباره تمهیدات امنیتی در نظر گرفته شده در شهر برای جلسه دادگاه هشدار داده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داده است: نهاد‌های بسیاری در اجرای تدابیر امنیتی مشارکت دارند. بیش از ۳۵ هزار مأمور پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به تأمین امنیت در روز سه‌شنبه کمک می‌کنند.

این در حالی است که فاکس‌نیوز گزارش داده است گروهی از حامیان ترامپ در خارج از دادگاه با درگیری با مخالفان رئیس‌جمهور سابق آمریکا به یک بنر که روی آن نوشته شده «ترامپ همیشه دروغ می‌گوید» حمله کردند.

ترامپ تفهیم اتهام شد
ترامپ تمام ۳۴ اتهام مطرح شده علیه خود، از جمله جعل پرونده‌های تجاری، توطئه چینی و پرداخت رشوه به دو زن را رد کرد و مدعی شد که بی‌گناه است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواستار تبرئه از تمام اتهامات خود شد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار