دیدار خانواده شهیدان علی‌وردی و روح الله عجمیان با رهبر انقلاب-راهبرد معاصر
رئیس جمهور وارد مشهد شد آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است

دیدار خانواده شهیدان علی‌وردی و روح الله عجمیان با رهبر انقلاب

حضور خانواده شهیدان آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان در دیدار امروز مسئولان با رهبر انقلاب از جمله نکات جالب توجه بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 22
کد خبر: ۱۸۰۷۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، مسئولان و کارگزاران نظام و سفرای کشورهای اسلامی پیش از ظهر امروز و بعد از اقامه نماز عید سعید فطر، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

از جمله نکات قابل توجه این دیدار، حضور خانواده شهیدان روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی بود.

شهید بسیجی سید روح‌الله عجمیان 12 آبان‌ماه 1401 در حوالی شهر کرج با ضربات چاقو و هجوم چندین اغتشاشگر در خیابان به شهادت رسید.

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , روح الله عجمیان , آرمان علی وردی , عید فطر ,

شهید عجمیان متولد سال 1374 و به‌گفته‌ی پدرش، کارگر روزمزد بود که پس از شهادتش پرونده این جنایت وی در قوه قضاییه تشکیل و دو تن از قاتلین وی اعدام شدند.

طلبه شهید آرمان علی‌وردی نیز 4 آبان 1401 در شهرک اکباتان از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد.

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , روح الله عجمیان , آرمان علی وردی , عید فطر ,

این طلبه 21 ساله بعد از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت خون‌ریزی 6 آبان به شهادت رسید.

نحوه دلخراش به شهادت رساندن این دو شهید، که فیلم‌ها  تصاویر آن نیز در فضای مجازی پخش شد، یکی از مهمترین اتفاقات در اغتشاشات سال گذشته بود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده