اختصاص ۶ مرز برای تردد زائران اربعین حسینی(ع)-راهبرد معاصر
قیمت جدید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ + جدول قیمت سکه، طلا، طلای دست دوم و نقره امروز جمعه ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور | تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه اعلام رقم درآمد‌های نفتی ایران | میزان افزایش چقدر است؟ چند نفر در ایران به بیماری تب دنگی مبتلا شدند؟ عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم قیمت جدید شیر ۱۸ هزار تومان اعلام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۶ | باران و رگبار در اغلب نقاط کشور پایان عملیات جستجو در معدن طبس | پیکر ۱۰ معدنچی دیگر کشف شد. یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس «چمران-۱» با موفقیت ماموریت اثبات مانور مداری را اجرا کرد + فیلم یمن، تل‌آویو را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد

اختصاص ۶ مرز برای تردد زائران اربعین حسینی(ع)

وزیرکشور گفت: برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) ۶ مرز و برای حمل و نقل وسایل و امکانات نیز یک مرز در نظر گرفته شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 27
کد خبر: ۱۹۱۴۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت امنیتی مرزهای کشور اظهار داشت: مشکلی در مرزها نداریم و وضعیت مرزها امن و خوب است.

 

وی در پاسخ به پرسش دیگر فارس در این خصوص که کدامیک از مرزهای مشترک با کشور عراق برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) در نظر گرفته شده‌ است، گفت: ۲ مرز در خوزستان و ۱ مرز در ایلام به همراه مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین از جمله ۶ مرزی هستند که برای تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: مرز سومار نیز برای حمل و نقل وسایل و امکانات پیش‌بینی شده است.

 

وزیر کشور در خصوص گذرنامه زیارتی گفت: در سال گذشته با صدور گذرنامه موقت مشکلی نداشتیم و انشالله امسال هم با صدور گذرنامه زیارتی برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) مشکلی نخواهیم داشت.

 

گفتنی است گذرنامه زیارتی از اول محرم برای متقاضیان سفرهای زیارتی صادر می‌شود؛ مهمترین ویژگی گذرنامه‌های زیارتی قیمت پائین آن است که تقریباً حدود 20 تا 30 درصد قیمت گذرنامه‌های بین المللی است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار