دستور القسام برای حمله به صهیونیست‌ها در تمام مناطق-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دستور القسام برای حمله به صهیونیست‌ها در تمام مناطق

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به تمام مبارزان خود در تمام استان‌های کرانه باختری و قدس دستور داد در هر مکانی که هستند و با هر ابزار و وسیله‌ای که دارند صهیونیست‌های اشغالگر را هدف قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 03
کد خبر: ۱۹۲۵۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تمام مبارزان خود در تمام استان‌های کرانه باختری و قدس می‌خواهیم در هر مکانی که هستند و با هر ابزار و وسیله‌ای که دارند، صهیونیست‌های اشغالگر را هدف قرار دهند. تمام گزینه‌ها در مقابل مبارزان فلسطینی برای پاسخ به یورش رژیم اشغالگر و مقابله با تجاوز آن به جنین وجود دارد. ما به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی اعلام می‌کنیم که مقاومت در جنین و اردوگاه آن در وضعیت خوبی است و مبارزان قهرمان با شجاعت و اقتدار با اشغالگران مبارزه می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: به دشمن می‌گوییم آنگونه که وارد جنین شده‌ای از آن خارج نخواهی شد بلکه با ناامیدی و شکست خارج خواهی شد. نیرو‌های ما توانستند سربازان اسرائیلی را به دام بیندازند و با گلوله در نزدیکی مسجد الانصار آن‌ها را هدف قرار دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مبارزان تمام گروه‌های فلسطینی با ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه جنین مقابله کردند. در این حمله تعدادی از سربازان صهیونیست زخمی شدند. همچنین دو پهپاد اشغالگران را سرنگون کردیم. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار