انصارالله یمن از تحریم کالا‌های سوئدی خبر داد-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

انصارالله یمن از تحریم کالا‌های سوئدی خبر داد

وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالا‌های سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 09
کد خبر: ۱۹۳۳۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مطهر، وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن، اعلام کرد که از امروز، شنبه، مصوبه تحریم تولیدات و کالا‌های سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی، اجرایی خواهد شد.

مطهر در گفتگو با المسیره گفت: اداره گمرک و هیئت عمومی بررسی مشخصات کالا‌های وارداتی یمن، مسئول پیگیری اجرای قانون تحریم تولیدات سوئدی هستند.

وی با اشاره به تهیه فهرست کالا‌های تحریمی سوئدی افزود: اداره برند و اداره مؤسسات تجاری یمن، فهرست تحریم کالا‌های سوئدی را تدوین کرده‌اند و این فهرست به شکل کامل در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. بیش از ۳۰ مؤسسه تجاری سوئدی در فهرست مؤسسات تجاری و بیش از ۱۰۰ برند تجاری در فهرست برند‌ها قرار دارند.

مطهر با اشاره به قطعی بودن تحریم کالا‌ها و تولیدات سوئدی ادامه داد: موضوع تحریم کالا‌ها و تولیدات سوئدی تمام‌شده است و گزینه‌های جایگزین برای تمامی این کالا‌ها و تولیدات در اختیار ماست.

پیش از این عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن نیز در سخنانی به هتک حرمت قرآن در سوئد واکنش نشان داده بود و سوزاندن چندباره قرآن کریم در این کشور را اقدامی سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده دانسته بود که در پس آن لابی‌های صهیونیستی حضور دارند.

رهبر انصارالله یمن، سطح واکنش‌های جهان اسلام را مسئولیت‌پذیرانه ندانسته و افزوده بود: جنایت سوزاندن قرآن کریم، باید خشم تمامی مسلمانان را برانگیزد. کمترین موضع‌گیری نسبت به این جنایت، قطع روابط دیپلماتیک و تحریم اقتصادی سوئد است. / المسیره

کلمات کلیدی: یمن تحریم سوئد
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار