حمایت رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان در ازای اجرای اقدامات ضدفلسطینی-راهبرد معاصر

حمایت رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان در ازای اجرای اقدامات ضدفلسطینی

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه خود، حمایت از تشکیلات خودگردان و جلوگیری از فروپاشی آن را در ازای اجرای اقدامات ضدفلسطینی تصویب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۱۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 09
کد خبر: ۱۹۳۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه عصر امروز، با قراردادن شروطی ضدفلسطینی، حمایت از تشکیلات خودگردان و جلوگیری از فروپاشی آن را تصویب کرد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص، اعلام کرد که طرح کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص پشتیبانی از تشکیلات خودگردان به شرطی انجام می‌شود که این تشکیلات، فعالیت‌های ضدصهیونیستی خود در محافل حقوقی و سیاسی بین‌المللی، اقدامات تحریک‌آمیز ضدرژیم صهیونیستی در رسانه‌ها و سیستم آموزشی، پرداخت حقوق به خانواده‌های مجریان عملیات‌های ضدصهیونیستی و ساخت خانه‌های فلسطینیان در مناطق موسوم به «ج» را متوقف کند.

رسانه‌های عبری‌زبان با اشاره به تصویب این طرح با وجود مخالفت بن گویر، وزیر امنیت داخلی و رأی ممتنع اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شدند: کابینه بر ادامه جدی فعالیت دستگاه امنیتی اسرائیل برای نابودی تروریسم تأکید کرد!

این رسانه‌ها اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طرح‌هایی را برای تثبیت اوضاع امنیتی در مناطق فلسطینی‌نشین به کابینه این رژیم ارائه خواهند کرد.

همچنین کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص حاشیه‌های طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو نیز، با ادعای حمایت از تمامی اعضای کابینه از سخنان یوآف گالانت اعلام کرد: فراخوان‌های تمرد از خدمت نظامی آسیب‌های خطرناکی را به امنیت اسرائیل وارد می‌کند. باید این فراخوان‌ها محکوم و اقداماتی برای اجازه ابقای نیرو‌های امنیتی در خدمت به دور از گفتمان سیاسی اتخاذ شود. / سما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده