دستگیری شرور حادثه تیراندازی در بزرگراه شهید باکری پس از ۲ سال-راهبرد معاصر

دستگیری شرور حادثه تیراندازی در بزرگراه شهید باکری پس از ۲ سال

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که در تیرماه سال ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح امروز دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۸۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که در تیرماه سال ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح امروز دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: تیرماه سال ۱۴۰۰ در پی وقوع یک فقره تخریب، نزاع و درگیری دسته جمعی توسط اعضای یک باند شرارت در بزرگراه شهید باکری تهران که منجر به تیراندازی و در نهایت متواری شدن سرکرده باند شده بود، با دستور قضائی شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند متهم پس از تیراندازی از محل متواری و زندگی مخفیانه خود را در مدت ۲ سال آغاز و ادامه داده است و به دفعات مختلف مخفیگاه خود را تغییر و هویت خود را از سیستم قضائی پنهان کرده است.

رئیس مرکز عملیات تهران تصریح کرد: با تلاش ماموران این پلیس و رصد‌های اطلاعاتی در نهایت آخرین مخفیگاه متهم در محدوده شهران تهران شناسایی و ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی بامداد امروز وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند و بدین ترتیب با تلاش ماموران این پلیس متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. / حادثه ۲۴

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده