کره شمالی بازداشت سرباز آمریکایی را تایید کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کره شمالی بازداشت سرباز آمریکایی را تایید کرد

کره شمالی، امروز پنج‌شنبه بازداشت سرباز آمریکایی که به خاک کره شمالی گریخته، را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۷۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، کره شمالی، امروز پنج‌شنبه، در اولین پاسخ به درخواست اطلاعات درباره محل اختفای «تراویس کینگ»، سرباز آمریکایی که به خاک کره شمالی گریخته، بازداشت او را تایید کرده است.

 

به گزارش «بی. بی. سی»، این سرباز ۲۳ ساله در ۱۸ ژوئیه در حالی راهنمای تور بود، از مرز کره جنوبی عبور کرده و وارد خاک کره شمالی شد.

 

فرماندهی سازمان ملل متحد با اعلام این خبر از ارائه جزئیات بیشتر در مورد پاسخ پیونگ یانگ خودداری کرد.

 

فرماندهی سازمان ملل متحد اظهار داشت که از کره شمالی اطلاعاتی در مورد محل حضور سرباز آمریکایی خواسته شده و در اولین پاسخ ارسالی اعلام شده است که کینگ بازداشت شده است.

 

فرماندهی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نمی‌توان جزئیاتی در مورد چگونگی تصمیم گیری پیونگ یانگ در مورد این موضوع ارائه کرد، خاطرنشان کرد که «نمی‌خواهد در تلاش‌ها برای بازگرداندن او به خانه دخالت کند.»

 

با این حال، این پاسخ می‌تواند نشان‌دهنده آمادگی پیونگ یانگ برای شروع مذاکره باشد.

 

فرماندهی سازمان ملل که منطقه غیرنظامی «دی‌ام‌زد» را کنترل می‌کند، با استفاده از خط تلفن مستقیم خود با ارتش کره شمالی در منطقه امنیتی مشترک، موفق به دریافت اطلاعات درباره این سرباز شده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار