شلیک هشدار روسیه به سمت یک کشتی باری در دریای سیاه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شلیک هشدار روسیه به سمت یک کشتی باری در دریای سیاه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، یک کشتی روسی مسلح به سلاح اتوماتیک امروز (یکشنبه) به سمت یک کشتی باری با پرچم "پالائو" در جنوب غرب دریای سیاه در حالی تیر هشدار شلیک کرد که این کشتی به سمت اوکراین می‌رفت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 13
کد خبر: ۱۹۹۲۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد کشتی گشت‌زنی "واسیلی بایکوف" به سمت کشتی باری "سوکرو اوکان" پس از آن با تسلیحات اتوماتیک شلیک کرد که کاپیتان این کشتی باری به درخواست برای توقف به منظور انجام بازرسی‌ها واکنشی نشان نداد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، این کشتی باری به سمت بندر " Izmail" در اوکراین در حرکت بود. داده‌های این کشتی نشان می‌دهد که به سمت شمال و سواحل بلغارستان در حرکت بود.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: کشتی گشت‌زنی روسی برای آنکه این کشتی باری را مجبور به توقف کند اقدام به شلیک تیر هوایی کرده است. پس از آنکه بازرسی‌ها روی عرشه این کشتی باری تمام شد، این کشتی به راه خود به سمت بندر اوکراین ادامه داد. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده