هرگونه معاهده‌ای برای تغییر سهم دریای خزر باید به تصویب مجلس برسد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

هرگونه معاهده‌ای برای تغییر سهم دریای خزر باید به تصویب مجلس برسد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 23
کد خبر: ۱۹۹۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید جواد ساداتی‌نژاد امروز  اظهار کرد: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین طرح و انتقال‌هایی انجام‌شده و نتایج و مباحث خاص خود را دارد.

 

وی پیرامون استفاده از آب دریا افزود: برای آب شرب از دریا، با استفاده از دستگاه‌های شیرین‌سازی باید بهره برد و تغییرات محیط زیستی را نیز به دنبال دارد، می‌توان آب‌های شور موجود در مناطق کویری را با هزینه‌های کمتر شیرین سازی و استفاده کرد و این موضوع نیاز به برسی بیشتری دارد.

 

ساداتی نژاد در خصوص طرح بازگشت فرزندان مسؤولان به کشور عنوان کرد: بنده نیز جزو امضاکنندگان این طرح و مطرح‌ شدن آن در مجلس هستم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده