موعد اعلام نتیجه اعتراض به رتبه بندی فرهنگیان رسید-راهبرد معاصر

موعد اعلام نتیجه اعتراض به رتبه بندی فرهنگیان رسید

صحرایی اظهار کرد: امسال ۷۵ هزار معلم جذب فضای آموزش و پرورش کشور شده که با احتساب جذبی‌های سال‌های گذشته می‌توان گفت که در ۲ سال سپری شده از دولت سیزدهم ۲۵۰ هزار معلم وارد فضای آموزشی و تدریس شده که این آمار ۲ برابر استخدامی معلمان در دولت پیشین برآورد شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 26
کد خبر: ۲۰۱۴۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: امسال ۲ هزار پروژه آموزشی با ۱۰ هزار کلاس درس در کشور افتتاح خواهد شد که این آمار جدا از پروژه‌های رفاهی است.

وی در پایان به وضعیت طرح رتبه معلمان اشاره و عنوان کرد: این طرح با ۲۴ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم پس از ۱۰ سال تعویق اجرایی شد که هم اکنون در روند بررسی اعتراضات فرار داشته و تا هفته آینده احکام جدید معلمان ابلاغ می‌شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم گفت: با افتخار اعلام می‌کنم معلمی در کشور نداریم که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

رضا مراد صحرایی با اشاره به قدرت ایران اسلامی در دنیا، اظهار کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگ‌های و بریکس نشان از اعتبار ایران اسلامی در جامعه بین‌المللی دارد.

صحرایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: با اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حقوق معلم‌ها ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال گذشته ۲۴۰ هزار معلم کشور کف حقوق را دریافت می‌کردند، گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم حتی یک معلم هم کف حقوق را در یافت نمی‌کند و معلمی نداریم که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

وی اشاره‌ای هم به در دست اصلاح بودن رتبه بندی معلم‌ها داشت و گفت: آیین‌نامه اصلاحی رتبه‌بندی با همکاری معلمان در دست تدوین است. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ع.خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
آقای قُل مراد ۱۰ میلیون یعنی ۱۵ ملیون زیر خط فقر ،بعد با افتخار اعلام می کنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
آقای صحرایی خیلی ضعیفید دراین دوره زمانه با۱۰میلیون حقوق کدام قله می توان فتح کرد
بنده درسال۹۷ حقوق می گرفتم ۳میلیون دلار بود ۳۰۰۰تومان یعنی ماهی ۱۰۰۰دلارالان حقوق می گیرم ۱۵میلیون یعنی ۳۰۰دلار به نظر شما که در۲۰کشور !؟تدریس کردیدحقوقم بالا رفت آیا رتبه بندی قرار بود اینجوری باوضع فلاکت اجراشود به چی افتخار می کنید به رتبه بندی که یک لنگش بالاست اصلا شمادرایران زندگی می کنید مشکلات مردم رامی بینداینقدر نمک برزخم معلم نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
عجب همش تعریف وتمجید ،خسته نباشی
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار