پرداخت خسارت به مسافران پروازهای با تاخیر بیش از ۸ ساعت-راهبرد معاصر

پرداخت خسارت به مسافران پروازهای با تاخیر بیش از ۸ ساعت

سخنگوی یک شرکت هواپیمایی گفت: با توجه به تاخیر ۸ ساعته تعدادی از پروازها که بخش عمده ای از آنها به دلیل نقص فنی بوده، خسارات وارد شده به مسافران پرداخت می شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ افصحی گفت: شرکت هواپیمایی آتا با توجه تاخیر پروازهای تهران نجف که بخش عمده ای از آنها به دلیل نقص فنی بوده و زنجیره وار به سایر پروازها منتقل شده بود زمینه ساز تاخیر ۸ ساعته این پروازها شد که در این بخش از تمامی مسافران عذرخواهی می کنیم.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی افزود: بر اساس منشور حقوقی مسافر و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، حقوق مسافران محفوظ بوده و خسارت تقبل می‌گردد‌.

او می‌گوید: هواپیمایی آتا بابت مشکلات پیش آمده در پروازهای مورخه ۴ و ۵ شهریورماه از مسافران و زائرین عذرخواهی کرده و به اطلاع می‌رساند در راستای تکریم مسافرین گرانقدر، برای تمامی مسافران در روزهای مذکور تاخیر پروازشان بیش از ۵ ساعت بوده بلیت رایگان پرواز به مشهد مقدس نیز اهدا خواهد شد.

گفتنی طی دو روز گذشته تعدادی از پروازهای نجف آتا به دلیل نقص فنی با تاخیر بیش از ۸ ساعته روبرو شده بودند./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده