حماس خطاب به تهدیدات تل آویو: منتظر واکنش بی سابقه مقاومت باشید-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حماس خطاب به تهدیدات تل آویو: منتظر واکنش بی سابقه مقاومت باشید

سخنگوی حماس اعلام کرد: تهدید دشمن به ترور فرمانده العاروری نشان از عمق بحرانی است که اشغالگران در نتیجه عملیات‌های شهادت طلبانه در کرانه باختری با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: تهدید دشمن به ترور فرمانده العاروری نشان از عمق بحرانی است که اشغالگران در نتیجه عملیات‌های شهادت طلبانه در کرانه باختری اشغالی و از جمله آنچه گردان‌های قسام انجام داده اند، با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: دشمن از ترور ملت ما دست برنمی دارد و به طور پیوسته به دنبال ترور فرماندهان مقاومت است.

حازم قاسم گفت: قدرت، حضور و تاثیر حماس در عمق رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می‌شود و ما هرگز دست برنخواهیم داشت، زیرا آنچه ما انجام می‌دهیم حقی مشروع در دفاع از ملت و سرزمین ما است.

وی افزود: ما وقعی به تهدیدات نتانیاهو نمی‌نهیم بلکه برعکس بر دامنه سطح چالش در برابر دشمن خواهیم افزود. دشمن باید منتظر واکنش بی سابقه مقاومت در چند میدان و چند جبهه باشد و اقدامات تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

حازم قاسم تاکید کرد: مقاومت ما تا زمان بازپس گیری سرزمین مان و بیرون راندن دشمن و آزادی قدس و مسجدالاقصی و اراضی فلسطینی تداوم خواهد داشت. / المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده