حسام الدین آشنا: حصر ایران خواهد شکست-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

حسام الدین آشنا: حصر ایران خواهد شکست

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان این که مسئول اجرای سیاست خارجی بر اساس عزت بر عهده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه است، نوشت: حصر ایران خواهد شکست.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۲۳۳

به گزارش راهبرد معاصر ، حسام الدین آشنا در این توییت افزود: مسئول تدبیر نظام بر اساس حکمت، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و مسئول مدیریت راهبردی سیاست خارجی بر اساس مصلحت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری است.

 

آشنا تاکید کرد: مسئول اجرای سیاست خارجی بر اساس عزت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه است که نتیجه آن حصر ایران خواهد شکست.

 

وی در توییت دیگری نیز نوشت: دیپلماسی ایرانی - اسلامی مبتنی بر حکمت و مصلحت و عزت تا الان توانسته است G۷ را در مواجهه با کشورمان تبدیل به G۶+۱ کند.

 

‌رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تصریح کرد: باور کنیم می‌توانیم با ترکیب هوشمندانه اقتدار دفاعی+ تدبیر سیاسی، ترامپ را هم مجبور به تغییر رفتار برابر ایران کنیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار