ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

تغییر زمان صدور احکام ناشی از رتبه بندی معلمان!

تغییر زمان صدور احکام ناشی از رتبه بندی معلمان! در حالی که رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفته بود احکام جدید معلمان پس از نهایی شدن رتبه بندی تا پایان شهریور صادر می‌شود، حالا یک مقام مسئول در این وزارتخانه زمان دیگری را برای تکمیل این روند اعلام کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 09
کد خبر: ۲۰۳۳۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیروز عادل خالقی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در این باره گفت: رتبه‌های جدید ۶۳ هزار معلم شاغل و ۵۶ هزار معلم بازنشسته صادر شد، همچنین تا نیمه‌های مهر به طور کامل فرآیند صدور رتبه‌های جدید به اتمام می‌رسد.

به گفته او، به طور میانگین ۶۵ درصد معلمان در مرحله بررسی اعتراضات یک رتبه ارتقا داشتند همچنین بازنگری آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان از مهر آغاز می‌شود و دستخوش تغییرات خواهد شد. / روزنو

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
واقعا با این کارهاشون که هر روز تصمیم جدیدی میگیرند خبری از معیشت معلمان ندارند
پاسخ ها
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
باسلام خواهشمندم پیگیری کنید که چرا هنوز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 1401 پرداخت نشده و احکام رتبه بندی بازنشستگان هم هنوز صادر نشده چرا کسی به فکر ما نیست ما بازنشستگان تازه بدبختی و مشکلاتمان شروع شده بانک ها هم به ما وام درستی نمی دهند و سنگ اندازی می کنند پس تکلیف ما چیست چرا حقمان را نمی دهید ما باید تا کی با این همه مشکلات دست و پنجه نرم کنیم تو را خدا این موضوع را پیگیری کنید و ما را بیش از این شرمنده ی خانوادهایمان نکنید با تشکر بازنشسته ی فرهنگی مظلوم
محمد 1352
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
1
سلا م جناب وزیر
مافرهنگیان خسته شدیم از وعده های سرخرمن شما
بلاخره کدامین هفته رتبه نهایی مارا اعلام می‌کنید؟؟؟!!!!
چون همیشه می‌فرمایند هفته دیگه
لطفاً تمامش کنید.برای آخرین بار مثل مرد بگو فلان تاریخ
دوستان دیگه ناامید شدن از اجرا.پیگیریشما
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار